La Ganxet Pintxo de tardor 2018 ha començat, oficialment, aquest vespre a la Llotja de Reus. S'hi han aplegat autoritats i membres del teixit associatiu, cultural i esportiu de la ciutat per donar el tret de sortida a la quinzena edició de la principal ruta gastronòmica de la capital del Baix Camp. S'ha volgut retre homenatge al món de la música i l'esport amb l'edició dels dos cartells d'enguany, els protagonistes dels quals han assistit a l'acte.
Les millors imatges de la inauguració de la Ganxet Pintxo 2018.
Per endavant queden deu dies per degustar fins a 44 pinxos diferents i tres menús a base de tapes, com és habitual, per 2,50 euros els primers i 30 els segons. Els cinc que s'han presentat durant la inauguració han estat ben rebuts pels assistents, que ja planificaven quan i on participarien activament de la ruta de tapes de Reus.
Uns dels protagonistes esportius de l'acte han estat els porters del CF Reus Deportiu, que apareixen en un dels dos cartells que s'han editat per a l'ocasió. Han compartit protagonisme, per això, amb representants del CF Reus Genuine. El combinat roig-i-negre ha aprofitat per recordar que, just el darrer cap de setmana de Ganxet Pintxo, disputen un campionat a Salou, i han animat els assistents a ser-hi per constatar que són «el millor equip de la història del CF Reus Genuine» segons paraules del seu entrenador.
Aquesta és la quinzena edició de la Ganxet Pintxo i, per commemorar-ho, la Cambra de Comerç ha decidit recuperar la guia desplegable d'edicions anteriors. Es tracta de la segona edició d'enguany, el setè en què se celebra la proposta gastronòmica. Una oferta que s'ha consolidat amb un èxit que, segons el president de la Cambra, Isaac Sanromà, «està en saber treballar en equip, i tenim un molt bon equip». Segons com avanci el calendari electoral a la institució, podria ser l'última Ganxet Pintxo que presideixi Sanromà que, sense fer-ho en forma de comiat de manera explícita, ha volgut agrair de manera especial l'equip de la Cambra que ha fet possible, durant set anys, la Ganxet Pintxo.