Relleu al capdavant de l'alcaldia de Tarragona. Accidental i motivat per les vacances del batlle republicà, Pau Ricomà, però relleu al cap i a la fi. La primera tinent d'alcalde, i regidora responsable de les àrees de Participació, Serveis Socials i Benestar Animal, Carla Aguilar es troba al capdavant del consistori tarragoní. La líder tarragonina dels Comuns substituirà a Ricomà en funcions, sobretot, de representació institucional.
D'aquesta manera, i durant quinze dies, fins al pròxim quinze d'agost, Carla Aguilar assolirà, conjuntament amb Ada Colau a Barcelona, el màxim poder que els Comuns hauran tingut a Catalunya: l'alcaldia d'una de les quatre capitals catalanes.
Aquest passat dissabte, tres d'agost, el Nàstic de Tarragona celebrava el seu tradicional torneig d'estiu, el Ciutat de Tarragona. El conjunt gran s'enfrontava a un conegut convidat pel torneig, el Saragossa. Els tarragonins van perdre per dos a tres i l'encarregada d'entregar la copa a l'equip aragonès va ser l'alcaldessa accidental de Tarragona, Carla Aguilar.
TROFEU | L’alcaldessa en funcions de @TGNAjuntament, Carla Aguilar; acompanyada del president grana, Josep Maria Andreu, ha entregat del Trofeu Ciutat de Tarragona al capità del @RealZaragoza, Javi Ros.
#PretemporadaGrana
#ADNàsticpic.twitter.com/MEiGd3St0y — NÀSTIC DE TARRAGONA (@NASTICTARRAGONA) August 3, 2019