Glovo i Carrefour s'han aliat per oferir comandes de supermercat a domicili en 30 minuts, segons han anunciat les companyies en un comunicat. Els usuaris de l'aplicació podran demanar la compra de fins a 2.500 articles de Carrefour a través de Glovo, inclosos productes frescos, de supermercat i articles de salut, bellesa i neteja.
El servei, que preveuen que estigui disponible a partir del setembre, es podrà utilitzar a l'Estat espanyol, França, Itàlia i l'Argentina. Les ciutats de Sevilla i València seran les primeres a l'Estat on es podrà utilitzar aquesta opció de Glovo, però per Barcelona encara no hi ha data, segons han apuntat fonts properes a l'empresa.
El CEO i cofundador de Glovo, Oscar Pierre, ha dit que estan creixent de forma «forta i ambiciosa» i que volen que les compres siguin «més ràpides, fàcils i efectives».
El nou pla de Glovo envers els repartidors els ha noquejat. La companyia ha retallat la puntuació dels ‘riders’ que treballen per l’empresa amb l’objectiu de inserir a més personal de caràcter autònom de 40 ciutats de tota Espanya. Els efectes immediats no han trigat a veure’s, doncs la plantilla ha perdut excel·lència i, per tant, la capacitat de recollir i entregar les comandes i guanyar diners.
Ahir la companyia va anunciar que obre «la seva plataforma a establiments amb repartidors propis en més de 40 ciutats espanyoles en les que no operen amb els seus ‘riders’, com Cadis, Huelva, Lugo, Pontevedra i Segovia». Així, quan un client accedeixi a l’aplicació rebrà una notificació en la que s’informa que la comanda serà entregada pel comerç associat. A més, es notificarà el temps estimat per dur a terme l’entrega.