App GRATIS:

📱Les teves notícies preferides ara a un click, baixa't gratis l'App de Catalunya Diari clicant aquí. T'ESPEREM!

La Marta, la jove catalana que es va cremar els ulls als EUA, recuperarà la vista

Ha ha anunciat a través de les xarxes socials

Marta Bustos, la jove afectada per una explosió davant d'una massa d'aigua
Marta va patir una explosió fortuïta, que li va provocar cremades importants a la cara i als ulls | Cedida

La Marta recuperarà la vista. És, sens dubte, una de les grans notícies del cap de setmana a Catalunya. La mare de la jove, que es va cremar els ulls en un viatge als Estats Units i va inciar una campanya de mecenatge per a poder afrontar una operació d'allò més complicada, ha assegurat que la Marta «recuperarà la vista». 

Així ho afirma la mare de la noia en un comunicat, on també assegura que la notícia ha estat una «injecció d'energia». «Espero que es vegi reflectida la felicitat del moment, somio en tornar-me aquella mirada en el mirall, algun dia», ha dit la mare de la jove a Instagram. La jove, així mateix, podrà afrontar l'operació gràcies als 246.000 euros que ha recaptat. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hola bellos! Esta primera foto me la hizo David cuando salimos del hospital el domingo. Espero que se vea reflejada la felicidad y todas las emociones que sentí en ese momento...sueño con devolverme esa mirada en el espejo algún día. Hoy ha sido mi segunda noche amaneciendo en casa. No os lo voy a negar, es muy raro entrar en el hogar en el que llevas viviendo dos años y reconocer todo, pero no ver nada. Estando aquí me he dado cuenta de todo el descanso acumulado que necesito, pero ya os puedo decir que aunque mi cuerpo ha cambiado mucho y las medicaciones y las gotas en los ojos son muy estrictas (cada 1.5-2h) poco a poco mi cuerpo se va relajando. Ayer fuimos a hacer algunas compras y me encontré a una mujer que conocía mi caso. Me tocó la mano y pude sentir en su voz compadecerme, cosa que me entristeció un poco. Pero por otro lado, que tanta gente que no conozco sienta por mí me hace sentir mucho más acompañada en tanta oscuridad. Ahora tengo retos que nunca hubiera pensado, como acabarme el plato de la comida, pero sé que aunque va a ser duro David lo está haciéndolo todo tan fácil. Lo siento, no me preguntéis dónde lo he encontrado, yo tampoco me lo creo. Ahora me dirijo al hospital para la primera revisión ocular. Deseadme suerte, porque me muero de los nervios. Seguramente me den ya hora para la siguiente cirugía, que puede ser que sea algún día de esta semana. Tengo ganas de hacer un vídeo y contaros en primera persona lo que me dicen sobre los ojos, así como otras sensaciones y molestias que noto en el cuerpo. Gracias a cada persona que ha dedicado un segundo en pensar en mí. No olvidéis esta empatía en el resto de vuestra vida y con otra gente. Apreciad cosas pequeñas como daros una ducha, abrazar a alguien que queréis y no olvidéis agradecerle a vuestro cuerpo todo lo que hace por vosotros. PD: Spotify me ha puesto esta canción aleatoria mientras estaba en la cama y creo que se ha convertido en una de mis favoritas. Menudo momentazo dramaqueen. Michael Kiwanuka - Home again Os quiero

Una publicación compartida por Marta Bustos Góngora (@stuntmanmarta) el

Cremades severes a la cara i ull de les quals s'està recuperant

El passat 11 de juny, la Marta, patia un accident mentre elaborava cosmètica natural que va provocar-li cremades severes a la cara i als ulls, afectant especialment a les còrnies. Des de llavors, havia estat ingressada a l'Harborview Medical Center de la ciutat més poblada de l'estat de Washington, a la costa oest del país, on el 13 de juny es va sotmetre a una primera operació.

Després de dues setmanes ingressada en cures intensives, la terrassenca ha compartit la seva tornada a casa a Instagram, on a més de donar les gràcies a tothom qui ha pensat en ella, ha explicat com ha estat sortir de l'hospital i tornar a la seva llar. Sembla que, tot i que encara li queda molt camí per recórrer, la jove està donant-ho tot per poder recuperar-se per complet.


Comentaris

envia el comentari