Fins a 93 persones haurien perdut la vida, conseqüència d'un fort terratrèmol de magnitud 6,5 a l'escala de Richter registrat aquesta matinada a la província d'Aceh, al nord d'Indonèsia, segons l'últim balanç proporcionat per les autoritats provincials. El nombre de víctimes podria augmentar durant les properes hores, ja que les destrosses causades pel sisme han sigut molt importants.
El Servei Geològic dels Estats Units (USGS) ha confirmat que el terratrèmol s'ha registrat just després de les 5.00 hores, amb epicentre a uns 17 km de profunditat a la costa nord-est d'Aceh. El moviment sísmic no ha general alerta de tsunami. Els desperfectes causats pel terratrèmol són molt importants segons informen els governs provincials, moltes cases han estat destruïdes i els hospitals de la zona es troben totalment col·lapsats.
Current condition: a lot of residents house damaged affected by #AcehEarthquake#PMISiapBantu@IFRCAsiaPacific@Federationpic.twitter.com/7siLpwVnN0
— Indonesian Red Cross (@palangmerah) 7 de diciembre de 2016
Més notícies: