IMPORTANT i GRATIS:

📱Encara no t'has baixat l'App del Catalunya Diari? A què esperes per saber-ho tot. CLICA AQUÍ, és gratis!

Comunicat de l’assemblea de treballadors i treballadores del 'CatalunyaDiari.cat'

La redacció se suma a la vaga general convocada pel proper 3 d’octubre

L’assemblea de treballadors i treballadores del 'CatalunyaDiari.cat' ens sumem a la vaga general convocada pel proper 3 d’octubre, una aturada del territori com a mostra de rebuig i denúncia de la dura repressió policial. Malgrat tot, però, com a decisió conjunta de la redacció oferirem uns serveis mínims informatius perquè entenem que tampoc hi ha democràcia si la ciutadania no té dret a conèixer tots els fets que vagin succeint al llarg del dia.

D’altra banda, volem mostrar la nostra solidaritat amb els ferits que expressaven la seva opinió lliure i pacíficament així com amb els companys periodistes que han patit represàlies i actes de violència per complir amb el seu objectiu i vocació d’informar en  una clara coacció de la llibertat d’expressió. Per dignitat i democràcia, aturada general.

envia el comentari