La Policia Local de Sant Cugat demana col·laboració des del seu compte oficial de Twitter per poder localitzar el responsable d’haver abandonat set cadells dimarts passat, 4 de juliol. Els animals es van trobar en una avinguda del municipi al voltant de les vuit del vespre amagats dins d’una bossa d’esport. La pàgina de Facebook de Sant Cugat que es dedica a comunicar si s’han trobat o s’han perdut gossos o gats ha fet una crida al seu mur per buscar famílies d’adopció.
Els cadells són quatre femelles i tres mascles, encreuament d’American Standforshire. Per tant, per poder cuidar-los, es necessita la llicència PPP, que fa referència als gossos potencialment perillosos, i també l’assegurança. Els animals els va recollir Caldes Animal i ara s'està buscant una família perquè els adopti. Cal contactar amb ells a través del seu web per adoptar-los o enviant un correu electrònic a 'caldesanimal@caldesanimal.org'.
Ahir a les 20h van trobar aquests gossets abandonats a l’Av. Can Cortés, 41. Saps qui ho ha pogut fer? NO al maltracte animal! Collabora pic.twitter.com/h77YrFn1tr
— Policia Sant Cugat (@policiastc) 5 de juliol de 2017
Més notícies: