Veient que moltes de les peces d'aquella col·lecció van esgotar-se en només unes hores, Lidl ha volgut tornar a utilitzar la mateixa estratègia per aconseguir el mateix èxit. D'aquesta forma ha creat una nova col·lecció exclusiva amb Heidi Klum, el seu nom és 'Let's Denim' i sortirà a la venda el pròxim 5 de març.
Es podrà trobar roba inspirada en els anys 90, bambes estil 'Converse' de colors cridaners o jerseis que s'assemblen bastant als de la marca de luxe Alberta Ferretti que venen per 600 euros.
Tot i la varietat de productes, els protagonistes de la col·lecció són els texans, de tot tipus i colors. Hi haurà texans d'estil 'pitillo' en diferents tonalitats. Es podran trobar els més clàssics i de colors més foscos, fins als més atrevits, amb color més clars. També hi haurà jaquetes i abrics i algunes peces de roba més esportives, com dessuadores.
Destaca també que amb aquesta col·lecció, Heidi Klum ha sabut plasmar a la perfecció les tendències que més arrasen aquesta temporada. A més dels jerseis d'Alberta Ferretti, no ha volgut deixar passar l'oportunitat d'incorporar el color del 2018 en aquesta col·lecció, el violeta, que es troba en un dels jerseis que han dissenyat.
Tots els teixits de Lidl porten el segell d'aprovació de l'organisme de Control de Substàncies nocives Oeko-*Tex Standard 100. La cadena de supermercats realitza cadascuna de les seves peces amb tèxtils analitzades per comprovar la tolerància cutània. A més, segons el portal ‘FoodRetail’, Lidl sotmet cadascuna de les peces de la seva col·lecció a assajos per verificar que són saludables per a la pell.
Lidl forma també part de la Campanya Detox de Greenpeace des de l'any 2014. D'aquesta forma, es compromet a eliminar les substàncies químiques de la seva roba amb l'objectiu de substituir-les per substàncies alternatives innòcues abans del 2020.
Més notícies: