Telegram : +34 629 74 76 77
E-Mail: info@catalunyadiari.cat
Pilar Rubio dona la benvinguda a l'estiu amb una fotografia d'allò més impactant. La presentadora de televisió i parella de Sergio Ramos, no s'ha estat de res per mostrar el seu cos en bikini, només quatre mesos després d'haver donat a llum al seu tercer fill, l'Alejandro.
«Recarregant vitamina D i aquesta nit a l''Hormiguero'», relatava el passat dimecres, 27 de juny, la presentadora mentre adjuntava una fotografia d'allò més suggeridora i que mostrava el gran estat de forma que travessa. Els seus seguidors, sempre atents a les publicacions de l'expresentadora de 'La Sexta', han avalat el seu cos comentant «quin cos t'ha quedat després del tercer fill» o, en aquesta línia, un altre comentava «qui diria que has tingut tres fills».
Són, sense cap mena de dubte, el gran secret de la presentadora. Rubio, de fet, ja ha explicat en més d'una ocasió quin és el seu secret per lluir el cos que té, tot i haver donat a llum fa relativament poc.
L'esport, així mateix, és un altre factor vital per mantenir-se així. La presentadora ha estat fent esport, fins i tot estant embarassada, i això a provocat que es trobi així de bé a aquestes alçades. «A mi sempre m'ha funcionat combinar hipopressius amb exercici funcional», va comentar Rubio.
La dieta, però, és el gran argument de Rubio per mantenir la forma. En aquest cas, Rubio ja va explicar quina era la seva rutina: «Avui, com cada dia, m'he aixecat a les 06:15, he esmorzat avena, llavors, coco, nous i poma amb llet d'avena».
«De 7:00 a 8:00 aprofito que els nens dormen per poder entrenar», comentava Rubio mentre explicava que continua «treballant i esprement cada minut».