Telegram : +34 629 74 76 77
E-Mail: info@catalunyadiari.cat
Risto Mejide i Laura Escanes estan d’enhorabona. Després d’un any de relació, la parella catalana ha optat per fer les maletes i embarcar-se en el seu següent projecte: una mudança a un dels barris més exclusius i cars de Barcelona.
«Que millor que per celebrar un any de relació», hauran pensat. Per al seu projecte en comú, doncs, Mejide i Escanes han optat per mudar-se a Pedralbes. En concret, en una urbanització de cases de luxe que compta amb gairebé 20.000 metres quadrats i que compta amb diversos jardins, piscines i una pista de tenis.
No és, precisament, un lloguer assequible. I és que el luxe —i més en una de les zones més privatives de la capital catalana— s’ha de pagar. És per això que Mejide i Escanes pagaran entre 8.000 i 10.000 euros al mes per residir a la urbanització esmentada.
Així mateix, la decisió ha estat molt premeditada. «Em moro d’il·lusió. Ens mudem», va escriure Escanes al seu perfil d’instagram mentre li deia a la seva parella: «T'has convertit en la meva llar, la meva família... i poder començar això junts em fa molt, molt feliç. Tu ets la meva casa».
El luxe és quelcom ineludible per aquest tipus de residències i, perquè no dir-ho, per aquest tipus de preus. El nou apartament de Risto Mejide i Laura Escanes compta amb 390 metres quadrats més uns 34 metres de terrassa.
El pis, segons ha tret a la llum ‘Lecturas’, compta amb quatre habitacions, un menjador, una cuina, diversos lavabos i tres places de garatge.
La nova llar de Mejide i Escanes, finalment, compta també amb paviment de parquet, revestiments de marbre i calefacció, aire condicionat i diversos electrodomèstics d'alta gamma.