Un dels moments més esperats de la televisió era la tornada a Espanya de Sofía Suescun després de guanyar la ja passada edició de 'Supervivientes', i és que la filla de Maite Galdeano tenia un assumpte pendent amb Alejandro Albalá. La relació segueix tenint alts i baixos i l'estada a Hondures encara ho ha empitjorat.
Com no podia ser d'una altra manera, les hores posteriors a la gala de Telecinco han estat centrades en el tens retrobament de la parella, un moment que van captar les càmeres de 'Mujeres y Hombres y Viceversa'. No obstant això, en aquest embolic amorós ha aparegut un tercer actor: Maite Galdeano.
A la mare de Sofía i antiga concursant de 'Gran Hermano' no li fa gens de gràcia veure a la seva filla disposada a donar-li una oportunitat a Albalá, i per aquesta raó ha carregat durament contra l'exmarit de Chabelita. Maite li explicava a Sofía tots els rumors d'infidelitat d'Alejandro mentre ella era a Hondures.
«T'ha posat verda, t'ha esclafat als platós tot el que ha volgut i més. S'ha anat a la fira, ha intentat lligar-se a Chabelita», carregava Galdeano en un trajecte a la discoteca, on se celebrava un esdeveniment amb tots els concursants de 'Supervivientes'. No obstant això, les paraules de Maite no semblaven afectar a la jove, que deia: «És molt complicat. No faré res del que em digueu, faré sempre el que jo cregui convenient».
Després d'aquest tens moment i de la festa de concursants, la parella de joves va dormir en un hotel. Al dia següent, confessaven que havien tingut una nit ben estranya perquè tenien «sentiments contradictoris».
«És un voler i no poder una mica estrany», comentava Alejandro, qui també explicava que o volia atabalar a Sofía. «Necessito temps perquè el meu cap ha d'assimilar tot això, però no estem malament ni molt menys».
Però la cosa no va acabar així. Després de deixar l'hotel, els dos van dirigir-se al plató de 'Mujeres y Hombres y Viceversa', on van protagonitzar una acalorada discussió. Tot va començar quan Nagore va assegurar que l'ex de Chabelita havia estat amb altres dones mentre Sofía concursava a 'Supervivientes'.
Alejandro es mostrava ferm i deia que desmentiria qualsevol acusació, i així doncs va esclatar: «Mai t'he faltat al respecte, he estat aquí tres setmanes defensant-te quan tu estaves a l'illa fent el ximple amb l'altre». Tot plegat fa pensar que, al cap i a la fi, potser no tindrem una reconciliació definitiva.
Més notícies: