Tamara Gorro anuncia que està embarassada i espera el seu primer fill biològic amb Ezequiel Garay

La parella ha explicat a través de les xarxes socials que estan molt contents per la notícia

 

Me sentía preparada, tenía ganas y de nuevo recuperé la ilusión. Me lancé al intento. Un año de preparación, quirófanos, mentiras, medicamentos, pruebas... todo daba igual, tenía un objetivo. Dos test negativos de mi gestante me empujaron para intentar quedarme embarazada. Ahora sí que creo en los ángeles. Él ha hecho que lo imposible se haga realidad. Me mandó fuerzas para acabar lo que fui a empezar, lo que desde el primer momento me animó a hacer y hasta tres días antes de su fallecimiento lo vivía con tanta emoción. Hoy termina una constancia, una lucha, un propósito... SÍ... ¡ESTOY EMBARAZADA! En ocho meses daré vida a una preciosidad que deseo con todas mis fuerzas que sea niño y lleve el nombre de mi ángel: Antonio. Este es el motivo de mi viaje a Los Ángeles. Hasta hoy no tenía los resultados y quería cumplir mi palabra: que seáis los primeros en saberlo. No he querido esperar tres meses porque creo que os merecéis saber día a día mi estado. Así quiero que sea. Gracias por la paciencia, gracias por cada mensaje, simplemente GRACIAS POR ESTAR. #mamamolona #elgorrodetamara

Una publicación compartida de Tamara Gorro (@tamara_gorro) el

Tamara Gorro i Ezequiel Garay han anunciat a través de les xarxes socials que estan esperant el seu primer fill biològic després de molts anys de lluita. L'excol·laboradora de 'Mujeres y Hombres y Viceversa' ja havia intentat tenir un fill fa temps sense èxit. Com no van poder tenir-lo de forma natural, la parella va recórrer a un ventre de lloguer, i l'octubre del 2015 van tenir la seva filla Shaila. Tamara explica que s'acaba la «lluita» i que el motiu real per què va anar a Los Angeles fa uns dies era per comprovar que realment esperava un fill.

«En vuit mesos donaré vida a una preciositat que desitjo amb totes les meves forces que sigui nen i que porti el nom del meu àngel Antonio», explica Tamara en el missatge que acompanya la seva publicació i que il·lustra amb una cara de sorpresa. La seva parella Ezequiel Garat també ha compartit la mateixa imatge en el seu Instagram i ha confessat que sempre havia somiat i imaginat «aquest dia».


Comentaris

envia el comentari