El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, ha anunciat aquest dimarts a la nit que l'executiu ha decidit ajornar les Falles i la Magdalena en el marc de les mesures que s'estan prenent arreu de l'Estat per minimitzar el risc de contagi del coronavirus.
INVITACIÓ: Ja us podeu unir al grup oficial de Facebook del CatalunyaDiari on comentem entre tots les notícies de Catalunya! Us informareu, podreu comentar l'actualitat i també us entretindreu. FEU CLIC AQUÍ, US ENCANTARÀ!
Puig ho ha anunciat en roda de premsa, en la qual s'ha destacat que la decisió s'ha pres seguint la instrucció del Ministeri de Sanitat. A través del canal oficial de Twitter de la Generalitat valenciana s'ha afegit que la decisió s'ha adoptat per «responsabilitat», per indicació dels experts i «pensant en el bé general de la població».
COMUNICAT OFICIAL
La Generalitat, seguint la instrucció del @sanidadgob, ha acordat ajornar la celebració de les festes de les Falles i la Magdalena en la Comunitat Valenciana. Per responsabilitat, per indicació dels experts i pensant en el bé general de la població. pic.twitter.com/smDgBMErEH — Generalitat (@generalitat) March 10, 2020
Més notícies: