Primer pla de Joan Laporta

Urgents declaracions de Laporta sobre el Cas Negreira: El cruel 'dard' a Tebas

El president del FC Barcelona fart d'aquesta situació

Joan Laporta ha tornat a fer una roda de premsa sobre el 'Cas Negreira'. I és que, finalment, el FC Barcelona ha explotat sobre la situació, i el seu president ha decidit explicar tota la veritat, sobretot del president de La Lliga, Javier Tebas.

El màxim responsable de l'entitat blaugrana s'ha mostrat notablement furiós per haver de tornar a donar explicacions sobre un assumpte del qual ja estan molt farts a la Ciutat Comtal.

I és que el mateix Joan Laporta ha decidit compadir novament davant els mitjans per tornar a donar la versió que tenen al Camp Nou. En què, per descomptat, es consideren innocents.

Logo de WhatsAppNOVETAT WHATSAPP: Clica aquí per rebre GRATIS totes les notícies del BARÇA i del futbol a WhatsApp!

Joan Laporta ho té clar: «No s'ha pogut comprovar»

El president del Barça ha confirmat aquest matí, dilluns 17 d'abril, que l'Agència Tributària no ha pogut comprovar amb certesa si realment el 'Cas Negreira' ha pogut influir en el resultat d'algun partit.

«No s'ha pogut demostrar per què no és possible», ha argumentat Joan Laporta. I és que, sembla que Hisenda no té les proves corresponents que confirmin que el FC Barcelona, ha pogut influir en el comportament de qualsevol àrbitre.

A més a més, Laporta considera «intolerable i inexplicable» aquesta acusació que rep l'entitat. Ja que, si jutgen el FC Barcelona, «estan jugant amb la credibilitat del futbol».

Joan Laporta, president del FC Barcelona
Joan Laporta explota davant el 'Cas Negreira'| FC Barcelona

«Ens han condemnat abans de jutjar-nos», va sentenciar el president culer. Així, el 'Cas Negreira' està fent cada cop més mal dins del Camp Nou, i fins i tot dins del projecte esportiu.

Laporta deixa un 'encàrrec' a Tebas i al Reial Madrid

Joan Laporta no ha tingut objeccions a tornar a donar un nou 'dard' cap al president de La Lliga, Javier Tebas, a qui titlla de tenir una «actuació irresponsable, poc prudent i amb una falta de professionalitat evident».

Ja fa uns quants anys que tots dos presidents no mantenen una bona relació, i s'han dedicat diverses declaracions l'un a l'altre. Concretament, la situació econòmica del FC Barcelona ha estat el motiu principal.

Imatge de Javier Tebas, el president de La Lliga
Joan Laporta deixa un 'encàrrec' a Tebas | CatalunyaDiari

Per acabar amb la roda de premsa, ha decidit dedicar unes polèmiques paraules a l'etern rival, el Reial Madrid, club que espera que la Justícia «els desemmascari i se'ls posi al seu lloc». Per tant, està segur que «el FC Barcelona no ha comès cap delicte» i que «el 'Cas Negreira' no és un delicte de corrupció esportiva».