Ana Luque i Olga Moreno van ser amigues fa temps. No obstant això, les coses es van trencar entre elles i ara no queda res d'aquell afecte que es professaven. Tanmateix, això no ha impedit que Ana hagi trencat el seu silenci explicant la veritat sobre el nuvi de la sevillana, Agustín Etienne.
Al programa Fiesta és on Luque ha parlat sense embuts d'ell. I ha sorprès tothom, ja que, entre altres coses, ha qüestionat els sentiments de la parella.

Ana Luque revela sense embuts la veritat sobre el noi d'Olga Moreno
Quan Olga Moreno va participar i va guanyar Supervivientes el 2021, va comptar com a defensora amb Ana Luque, que ràpidament es va guanyar l'afecte del públic. D'aquí que després ella aconseguís participar en el mateix reality. I tot això va portar que l'amistat entre les dues acabés definitivament.
Però aquesta separació també li va reportar quelcom positiu a Ana, ja que ha aconseguit convertir-se en col·laboradora de Fiesta. I en aquest programa va sorprendre recentment tothom explicant la veritat sobre la seva examiga i el seu nuvi, Agustín Etienne.
Així, va arribar a manifestar: “No la veig tan enamorada d'Agustín com ella vol fer-nos creure”. D'aquesta manera, l'andalusa, que coneix molt bé l'ex d'Antonio David Flores, va deixar caure que aquesta menteix. Sí, que no sent aquella passió ni aquell enamorament tan profund pel seu noi que diu tenir.

D'altra banda, va afegir: “Jo crec que ella en el fons em troba a faltar i més que jo a ella. Sí, perquè jo a ella li he aportat molt més del que ella a mi”.
Ana Luque aclareix els detalls de la seva relació amb Olga Moreno
Així mateix, Ana Luque va voler aclarir el perquè ella i Olga Moreno havien trencat la seva amistat. I va ser molt clara: “Tot va ser arran d'una intervenció que jo vaig fer parlant sobre la seva família després de Supervivientes. Ara mateix la relació és nul·la, per què ens enganyarem”.
“No vivim a prop, però jo intento per tots els mitjans no coincidir amb ella. Fa temps que no la veig perquè no visc a la seva zona. Vam tenir una topada l'última vegada que vam coincidir en un bar de copes”.
Sobre aquell moment va donar més detalls: “Jo tinc amics en comú amb ella i vaig ser jo qui va fer el pas per parlar amb ella. El que va fer va ser ni tan sols parlar-me i mirar-me amb molt de menyspreu”.
No obstant això, no tot el discurs d'Ana va ser negatiu. Així, també va exposar: “En alguns aspectes de la meva vida sí que la trobo a faltar. Sí, perquè nosaltres hem passat molt bons moments, la veig molt enfonsada i ella en el fons és bona persona”.
La ruptura de l'amistat entre ambdues i les declaracions de Luque sobre la relació d'Olga amb Agustín Etienne han deixat el públic sorprès. Aquest episodi posa de manifest com les relacions personals en el món de la televisió poden ser complexes i estar subjectes a l'opinió pública. Només el temps dirà si aquestes manifestacions tindran algun impacte en la vida personal i professional de les involucrades.