Fa només unes hores, Antonio Banderas ha reaparegut en un nou acte públic sense la companyia de la seva parella, Nicole Kimpel. Moment que ha aprofitat per compartir amb els reporters una emocionant confessió sobre la seva filla, Stella del Carmen.
Aquest dilluns, 21 d'abril, Antonio ha reaparegut a Madrid per exercir d'amfitrió a la festa dels nominats de la III Edició dels Premis Talía de les Arts Escèniques d'Espanya. Esdeveniment social que ha coincidit amb la trista mort del papa Francesc.

Com era d'esperar, durant el corresponent photocall, Antonio Banderas no ha tingut cap problema a respondre a totes les qüestions dels reporters.
Tant és així que, fins i tot, el nuvi de Nicole Kimpel ha deixat al descobert una emotiva i inesperada confessió relacionada amb la seva filla. I és que l'actor no ha pogut amagar l'orgullós que està de la forta connexió que Stella del Carmen manté amb Espanya.
Antonio Banderas fa una emotiva confessió sobre la seva filla
Com cada any, Antonio Banderas ha pogut gaudir al màxim de la Setmana Santa a Màlaga, la seva terra natal. No obstant això, en aquesta ocasió ha rebut una visita molt especial per a ell: la de la seva filla, Stella del Carmen, i el seu promès, Álex Gruszynski.
La parella ha passat uns dies de vacances en aquesta ciutat andalusa, gaudint de les processons i mantenint viva la tradició que l'actor els ha transmès durant aquests anys. Una cosa que, tal com ha assegurat davant els mitjans de comunicació, li ha fet especial il·lusió:
“Ha estat una Setmana Santa molt bonica, estupenda a molts nivells. Jo la visc des que era un nen molt petit, i Stella està per aquí aquests dies, encantat de tornar a veure la meva filla”.

En aquest moment, Antonio Banderas ha deixat al descobert el gran amor que sent la seva filla per les tradicions del nostre país, en especial, per la Setmana Santa. Una forta connexió que ha aconseguit emocionar-lo en més d'una ocasió.
“Ella se sent molt apegada. Quan ella era molt petita, m'agradava portar-la perquè volia que no perdés les arrels d'on va néixer... I les Setmanes Santes són unes celebracions molt sensuals, t'ataquen per tots els sentits, entren per les olors, pels colors, pels sabors, i això ho té ella”.

D'altra banda, Antonio Banderas no ha volgut deixar passar l'ocasió per tornar a mostrar les seves condolences per la mort del papa Francesc. “Mor un home que, al capdavant de l'Església catòlica, va mostrar bondat, amor i misericòrdia amb els més necessitats”, ha començat relatant.
“És un home que ha treballat per la gent que més ho necessita, i jo crec que aquest ha estat un pas molt important per a l'Església catòlica. Esperem que segueixi aquest camí”, ha finalitzat Antonio Banderas.