María Patiño amb expressió de sorpresa o d’enuig en primer pla i Antonio David Flores dins d’un cercle vermell al fons, amb un gràfic d’explosió groga i vermella entre tots dos.

Antonio David Flores anuncia una exclusiva de María Patiño que podria canviar-ho tot

L'excol·laborador televisiu ha donat una informació sucosa sobre la que va ser la seva companya a 'Sálvame'

Antonio David Flores ho ha tornat a fer. L'excol·laborador de televisió ha sorprès els seus seguidors amb una nova revelació que apunta directament a María Patiño, la seva antiga companya a Sálvame. Aquesta vegada no ha estat en un plató, sinó al seu canal de YouTube, des d'on ha llançat una exclusiva que podria canviar la imatge que els espectadors tenen d'ella.

El malagueny ha compartit amb els seus seguidors una informació que, si fos certa, deixaria molt tocada la imatge d'ella. I és que per a ell, la xifra que s'ha publicat sobre el seu sou actual és, literalment, una “vergonya”.

Antonio David Flores amb una samarreta clara parlant davant d’un micròfon vermell amb un fons nocturn d’una ciutat il·luminada i el mar
Antonio David Flores ha posat sobre la taula dades rellevants sobre María Patiño | YouTube, @AntonioDavidFloresOficial

Antonio David Flores destapa el sou de María Patiño

Al seu canal, Antonio David Flores ha reprès la seva guerra oberta amb l'univers Sálvame. I ho ha fet llançant un dard enverinat a diversos dels seus excompanys, ara reciclats a La Familia de la Tele. Segons ell, tot el que té a veure amb el nou programa és qüestionable, especialment el que estan cobrant els seus protagonistes.

Per donar força a les seves paraules, el pare de Rocío Flores s'ha recolzat en un article del diari El Mundo, on es revela la suposada estructura salarial del programa. Amb documents i xifres a la mà, ha desglossat els sous dels presentadors i col·laboradors.

D'entre les dades més cridaneres, ha esmentat que cada presentador guanya entre 950 i 1.616 € per programa. És a dir, un total de fins a 552.900 euros per les 57 entregues previstes.

I aquí és on ha aparegut el nom de la seva excompanya. Així, ha dit: “María Patiño té un sou de 109.888 € i de la mateixa manera Aitor Albizua i Inés Hernand”.

De la mateixa manera, Flores ha posat el focus en la resta de la plantilla. Ha afegit: “Cadascun dels vuit col·laboradors habituals percep un màxim de 1.150 € i un mínim de 950 € per cada programa”.

Antonio David Flores amb una samarreta clara parlant davant d’un micròfon vermell, amb una pantalla al fons que mostra una llista de col·laboradors de ‘La Família de la Tele’.
Antonio David Flores ha revelat el sou de presentadors i col·laboradors | YouTube, @AntonioDavidFloresOficial

Antonio David Flores carrega contra María Patiño i La Familia de la Tele

Després de donar compte d'aquesta informació, Antonio David Flores ha donat la seva opinió sobre aquests salaris, que podrien canviar la imatge d'una part del públic sobre els integrants del programa. I ha estat especialment dur i contundent. Ha exposat: “Quina barbaritat”.

“Aquests sous surten dels nostres impostos, que no se n'oblidi ningú. Per fer una televisió d'entreteniment, segons ells. Això és una vergonya, de veritat”.

Això sí, en la seva anàlisi, l'excol·laborador no s'ha oblidat d'assenyalar que encara es desconeix quant estan guanyant els directors del programa. Concretament, ha citat David Valldeperas, antic director de Sálvame, insinuant que el seu salari també deu ser alt, malgrat que encara no hagi transcendit.

De la mateixa manera, ha manifestat a tall de conclusió: “La veritat és que m'he quedat al·lucinat amb la quantitat que cobra aquesta gent. Són més de 3.400.000 € en sous”. I tampoc ha dubtat a felicitar El Mundo per revelar aquestes dades que, segons la seva opinió, “són un escàndol”.

L'exclusiva compartida per Antonio David Flores ha obert un nou front en l'eterna batalla entre ell i les cares vinculades a Sálvame. Aquesta vegada ha anat més enllà, apuntant a l'ètica de la despesa pública i qüestionant l'ús dels diners de tothom per pagar salaris a aquells.

Les xarxes socials no han trigat a reaccionar. Els seus seguidors s'han bolcat donant suport a la seva denúncia i molts exigeixen una explicació a RTVE.

Per la seva banda, María Patiño no ha respost, almenys per ara. La periodista continua presentant La Familia de la Tele amb normalitat, mentre que la polèmica al voltant del seu salari creix a les xarxes i als mitjans. No seria estrany que, aviat, algun dels implicats parli o fins i tot prengui mesures legals si consideren que s'han vulnerat els seus drets.