Després del seu últim viatge a Espanya, ha sortit a la llum un anunci oficial sobre les recents demandes que ha interposat el rei Joan Carles. Informació que, de segur, posarà en escac a tota la Família Reial.
El passat 27 d'abril, el rei emèrit va posar fi a la seva estada a Sanxenxo després de cinc dies instal·lat al nostre país. Una visita que va estar marcada per la gran expectació mediàtica que s'ha generat al voltant de les recents mesures legals que ha pres contra Corinna Larsen i Miguel Ángel Revilla.

A principis del mes, l'advocada de Joan Carles I va emetre un comunicat on anunciava que havien emprès accions contra l'expresident de Cantàbria. I tot després de considerar que havia utilitzat “expressions injurioses i difamants que lesionen el seu dret a l'honor”.
En la seva demanda van al·legar que, entre 2022 i 2025, Revilla va utilitzar paraules com “corrupte” per referir-se al pare de Felip VI. A més, i per si fos poc, uns dies més tard El Periódico va confirmar que l'emèrit havia interposat una nova denúncia contra Corinna Larsen.

No obstant això, malgrat el gran enrenou que s'ha generat al voltant d'aquest polèmic tema, durant la seva última visita a Espanya, Joan Carles I va preferir guardar silenci. Negant-se així a fer cap mena de declaració pública al respecte.
Ara, ha sortit a la llum una inesperada informació al respecte. Tal com assegura Monarquia Confidencial, el marit de la reina Sofia té previst tornar a Sanxenxo en els pròxims dies. No obstant això, no s'ha confirmat que vagi a complir amb les seves responsabilitats legals.
El rei Joan Carles posa en escac a tota la Família Reial amb l'última decisió personal que ha pres
Durant la seva visita, el rei Joan Carles no va dubtar a pujar al Bribón per participar de forma activa en les últimes regates celebrades a Sanxenxo, reafirmant així la seva passió per la vela.

A més, també va aprofitar l'ocasió per gaudir de la companyia d'amics com Vicente Dalmau i passar el cap de setmana amb la seva filla, la Infanta Elena. Una reaparició que es va produir en un any simbòlic, marcat pel 50è aniversari de la seva coronació.
De moment, continua sent una incògnita si Joan Carles tornarà a Espanya el pròxim 16 de maig, encara que tot apunta que sí que acudirà a la seva pròxima cita a Sanxenxo. No obstant això, encara no s'ha confirmat si acudirà o no a l'acte de conciliació per les demandes que va interposar a principis d'abril.
Mentrestant, el pare de Felip VI continua apostant per la discreció com a estratègia. Tant és així que, malgrat el gran enrenou que s'ha generat al seu voltant, ha optat per mantenir-se en un discret segon pla.