Els seguidors de La Promesa estan a punt de viure un canvi radical en la història. Josep Cister, creador de la sèrie, ha revelat en una recent entrevista detalls que posen en alerta a María Castro i a la resta del repartiment. El futur dels personatges trontolla amb la resolució de trames clau que modificaran completament les relacions dins de la ficció.
Cister assegura que “venen coses molt interessants” i que es resoldran conflictes de llarga durada. Això provocarà un autèntic punt d'inflexió, tot marcant un abans i un després en la sèrie. Però, quin impacte tindrà en els personatges i com reaccionaran els fans davant d'aquests canvis?

L'anunci sobre La Promesa que ha sorprès molts fans
“Tocarem moltes de les històries que afecten la part medul·lar de la sèrie, desgranant aquells misteris que fa temps que estan oberts”, assenyala el creador de l'exitosa ficció a Informalia. Aquesta declaració no només impacta els seguidors, sinó també els mateixos actors, que desconeixen quines seran les conseqüències d'aquests canvis.
La por entre el repartiment és comprensible, ja que,La Promesa ha construït el seu èxit sobre la complexitat dels seus personatges i els seus secrets. Cister deixa clar que algunes d'aquestes veritats sortiran a la llum i, quan ho facin, les relacions dins de la història canviaran per sempre. “Una vegada se sàpiguen coses del passat, aquests personatges no es podran tractar igual”, confirma.

Aquest anunci ha despertat especulacions sobre el destí dels protagonistes i ha encès les alarmes entre els fans. Pot significar això la sortida d'algun personatge? El que està clar és que La Promesa entrarà en una nova etapa que serà el final de moltes de les seves trames.
Més revelacions sobre el futur de La Promesa
L'anunci de Cister no es limita a la resolució de conflictes interns, ja que també va parlar sobre la manera en què ha sorprès a tothom l'evolució de la sèrie. “La sèrie va començar amb un 8% d'audiència, vam anar pujant a poc a poc, vam canviar d'horari i ara estem en 14% i 15%... Després et donen un Emmy”, comenta amb sorpresa.
L'èxit de La Promesa no ha estat casualitat, i és que Cister destaca que la clau ha estat el treball constant. “L'encert de la sèrie ha estat treball, treball, treball i més treball. Només puc dir que treballem com cabr***”, afirma.

Una altra de les grans revelacions és que TVE no va dubtar a apostar per La Promesa des del començament. “No em va costar res vendre el projecte”, assegura Cister, que va presentar la història en un dossier de només cinc pàgines. La seva passió va convèncer els responsables de la cadena i, amb el temps, s'ha convertit en el producte més competitiu de la televisió pública.
Amb l'anunci de Josep Cister, La Promesa s'endinsa en una nova etapa on res tornarà a ser igual. Les trames finalment es resoldran, afectant personatges clau com María Castro i redefinint els seus destins. Estaran els fans preparats per als canvis que s'acosten?