Una dona amb bufanda i anells grans somriu mentre un globus de diàleg mostra signes d'exclamació vermelles.

Beatriz Trapote, dona de Víctor Janeiro, emet un comunicat urgent: 'Em trobo…'

Beatriz Trapote, dona de Víctor Janeiro, ha emès un comunicat urgent després de ser ingressada a l'hospital

Beatriz Trapote ha deixat tothom bocabadat després dels seus últims vídeos a Instagram. Beatriz, que acostuma a utilitzar les seves xarxes socials per mostrar el seu dia a dia, ha revelat que ha patit un dur sotrac de salut durant els últims dies. Beatriz Trapote ha preocupat el seu marit, Víctor Janeiro, després de donar la seva última hora i confessar que: "Em trobo cansada".

Abanderada de la vacunació, l'esposa de Víctor Janeiro ha confessat que s'ha quedat sense veu i que ha hagut d'anar a urgències per culpa de problemes per respirar. Beatriz Trapote, que fa diversos mesos va explicar que pateix asma i que qualsevol malaltia respiratòria se li pot complicar, s'ha contagiat de la grip.

Una persona amb una màscara d'oxigen en un entorn mèdic, expressant el seu desig que arribi la primavera mentre es recupera de problemes respiratoris.
Beatriz Trapote preocupa els seus seguidors | Instagram, beatrapote

A mitjanit del passat dilluns ha hagut d'anar al metge perquè es trobava massa malament. "La flegma se m'ha complicat i no podia respirar", ha explicat Beatriz Trapote, la mare de la qual també ha hagut d'anar a urgències perquè tenia "principi de pneumònia".

El comunicat de Beatriz Trapote, cònjuge de Víctor Janeiro

Des del seu perfil ha volgut tranquil·litzar tots els seus seguidors dient que després d'acudir al metge estava una mica millor: "No tinc febre, ja respiro molt bé", ha relatat. El que no s'esperava és que tan sols un dia després ha hagut de tornar a urgències perquè es trobava realment malament.

Víctor Janeiro, molt emocionat amb Beatriz Trapote a 'Malson al Paradís'
La dona de Víctor Janeiro confessa que ha patit una crisi per la grip | Telecinco

"Una altra vegada he hagut d'obrir-me els bronquis. La flegma no m'ha deixat aclucar l'ull en tota la nit", ha relatat, afegint que vol que la primavera vingui ja i es passi ràpidament l'hivern i el fred.

Beatriz Trapote preocupa Víctor Janeiro després d'actualitzar la seva última hora

Beatriz, que ha penjat aquest missatge a les 8:40 del matí després d'una dura nit a urgències, ha volgut treure ferro a l'assumpte tornant a dir que ja estava millor. "Estic bastant millor però quina nit. Això és increïble, quan sembla que estàs remuntant, torna la febre i el malestar", ha afegit la periodista.

Una persona amb cabell castany clar sosté una mascareta blanca a la mà, porta una jaqueta fosca i està davant d'una persiana blanca; a la imatge es mostra la temperatura de 10 °C i el text
Beatriz ja es troba a casa | Instagram, beatrapote

Una notícia que sens dubte ha preocupat Víctor Janeiro, qui encara que no s'ha pronunciat segur que està pendent per la salut de la seva dona, Beatriz Trapote. La jove ha confessat que: "Em trobo cansada".

Ha estat aquest matí quan Beatriz, ja a casa, ha volgut actualitzar el seu estat de salut: "Doncs així estic, mascareta per allà, mascareta per aquí". Amb aquest comunicat urgent Beatriz ha volgut actualitzar el seu estat de salut, encara que Trapote segueix pendent de la seva salut en tot moment.