Han saltat les alarmes a l'entorn de Terelu Campos. La tensió ha augmentat en les últimes hores i tot per una notícia inesperada: S'ha confirmat que Terelu serà aquesta nit a ¡De Viernes!. La seva participació no ha passat desapercebuda i ha generat una onada de reaccions, tot i que la més cridanera ha estat la de Belén Rodríguez, que ha pres una gran decisió.
Terelu ha tornat d'Hondures amb diversos fronts oberts i està disposada a parlar. Ho farà en prime time i ho farà en ple directe. Entre els temes més delicats, destaquen els àudios filtrats de la seva filla, Alejandra Rubio.

En ells, l'Alejandra parla malament de la seva tia, Carmen Borrego. A més, s'hi suma una entrevista recent de Belén Rodríguez. En aquesta, la col·laboradora va deixar en molt mal lloc la Terelu.
Belén Rodríguez ha pres una decisió polèmica amb l'última hora sobre Terelu Campos
La notícia ha causat enrenou als platós i ha estat Kike Quintana, col·laborador de TardeAR, qui ha deixat anar la bomba. Ell ha estat qui ha filtrat la decisió polèmica de Belén Rodríguez. Segons ha explicat, la Belén s'ha sentit traïda.
“Belén Rodríguez creia que tot havia acabat amb l'abraçada que es van fer a TardeAR”, ha començat explicant. “I després vaig veure que quan va acudir a ¡De Viernes!, que ella ha estat parlant tant a Lecturas com a ¡De Viernes! d'uns suposats problemes de salut mental. Això és delicte...”, ha afegit el col·laborador i la situació ha fet un gir inesperat.

La Belén s'ha sentit exposada, s'ha sentit danyada i ha dit prou. Per això ha decidit fer el pas final per tancar totes les polèmiques amb la Terelu. En Kike ha confessat que la Belén ho ha passat molt malament amb el tema de la seva malaltia.
Però també ha assenyalat que, a partir d'ara, ella està disposada a fer el pas final. “No té cap problema a denunciar si la Terelu aquesta nit torna a parlar sobre aquests temes”, ha declarat.
Màxim impacte pel que ha passat entre Belén Rodríguez i Terelu Campos
Al plató, el silenci ha estat total i la Marta López, també present, no ha pogut amagar la seva reacció. “Estic al·lucinant amb aquest tema. La Belén podria denunciar la Terelu”, ha exclamat.

La possibilitat d'una denúncia ha encès totes les alarmes. Les xarxes ja han començat a reaccionar. El públic espera amb expectació l'emissió d'aquesta nit on tot pot passar.
La pau entre la Belén i la Terelu Campos ha quedat a l'aire. La guerra està servida. Caldrà esperar a aquesta nit per saber què passa entre totes dues