Una dona amb expressió pensativa apareix en primer pla mentre una altra dona és mostrada en un cercle a la cantonada superior dreta al costat d'un emoji sorprès sobre un fons acolorit.

Tot canvia: Paola Olmedo pren una ferma decisió amb la núvia de José María Almoguera

Paola Olmedo s'ha assegut a ‘TardeAR’ per confessar la decisió que ha pres amb la núvia de José María Almoguera

Durant aquesta setmana, Paola Olmedo s'ha estrenat com a nova col·laboradora al programa TardeAR. La seva arribada ha generat sorpresa i, en especial, per compartir espai amb el seu exmarit, José María Almoguera. Paola Olmedo ha causat enrenou amb les seves primeres intervencions on ha parlat sense filtres i fins i tot ha dubtat de si José María ha venut la seva família.

La polèmica no s'ha fet esperar. Terelu Campos, també col·laboradora del programa, li ha dedicat unes paraules. Segons Terelu, Paola és famosa gràcies al clan de les Campos i ha afirmat que la seva presència a televisió és gràcies al seu vincle amb ells.

Una persona amb cabell castany i expressió pensativa està davant d'un fons acolorit amb un barril pintat de blau i groc.
Paola Olmedo seu al plató de ‘TardeAR’ | Telecinco

Paola ha decidit respondre avui en directe i s'ha mostrat taxativa. “Contra Terelu ni tinc ni vull, mai he tingut cap conflicte. Personalment no em coneix, no sap el que vaig viure i no pot opinar sobre el que he viscut”, ha assegurat Olmedo.

La parella de José María Almoguera parla en directe sobre Paola Olmedo

També ha aclarit què creu que molesta a Terelu: “És el que estigui aquí. No sé si és perquè no em vegi nerviosa”, ha comentat sobre la seva nova faceta com a col·laboradora. Ha deixat clar que no té por i que està segura de si mateixa.

A més, Paola ha volgut tancar una altra polèmica i ha explicat per què li va molestar aparèixer a les revistes: “Sóc una persona adulta, m'és igual on surto jo. Ja estàs en el meollo, jo el que no vull és que surtin cap dels meus fills, la meva lluita és per això”, ha dit. Paola Olmedo ha parlat amb sinceritat i ha volgut protegir els seus.

Una persona amb cabell fosc i llarg mira cap a un costat en un entorn acolorit.
María ‘La Jerezana’ parla sobre Paola Olmedo | Telecinco

Però aquí no ha acabat tot, durant el 7 de maig, María, l'actual parella de José María Almoguera, ha estat al plató. A María li han preguntat si li molesta compartir espai amb Paola i ella ha respost amb fermesa: “Jo no conec aquesta dona de res. El que opini de mi no m'importa”, ha dit.

Paola Olmedo confessa la decisió que ha pres amb la núvia de José María Almoguera

No obstant això, Paola ha sorprès amb la seva reacció, ha deixat clar que no hi ha rancor i ha pres una decisió inesperada.

Una persona amb cabell castany i expressió facial de sorpresa o interès, en un entorn acolorit.
Paola admet que no li importaria conèixer la María ‘La Jerezana’ | Telecinco

“No sé, en algun moment m'imagino que la coneixeré. A mi no m'importaria, jo la veig guai, em transmet bona vibra”, ha declarat. Ha obert la porta a l'entesa.

Ningú no ho esperava, Paola ha apostat per la calma i ha decidit donar una oportunitat. Fins i tot, ha mostrat empatia. Una actitud que ha sorprès a tothom.