Carmen Borrego està seguint de manera especial GH Dúo, no només perquè hi està participant el seu fill, José María Almoguera, sinó també perquè acudeix al plató. I en una de les últimes gales ella s'ha mostrat molt afectada després del que ha succeït dins de la casa de Guadalix.
En concret, se l'ha vist especialment dolguda, pel que Miguel Frigenti li ha etzibat al seu fill. I és que, en plena discussió, li ha retret els conflictes que té amb ella. Un comentari que ha portat després a Carmen a manifestar: “No m'agrada que es faci mal a la gent de manera intencionada”.
![Miguel Frigenti a 'GH DÚO' Miguel Frigenti a 'GH DÚO'](/filesedc/uploads/image/post/miguel-frigenti-gh-duo_1200_800.webp)
Esclata el conflicte entre Miguel Frigenti i el fill de Carmen Borrego a GH Dúo
José María Almoguera és fill de Carmen Borrego i net gran de María Teresa Campos. Encara que inicialment es va mantenir allunyat del focus mediàtic, el seu ingrés a GH Dúo l'ha situat al centre de l'atenció pública.
Des de l'inici del programa, la seva mare ha seguit de prop la seva trajectòria, assistint regularment al plató i comentant les situacions que enfronta. Així, ha vist com ha iniciat un romanç amb María Sánchez, coneguda com ‘La Jerezana’. I també que ha tingut diversos conflictes amb alguns dels seus companys.
![El primer petó públic de José María Almoguera i María la Jerezana a 'GH DÚO' El primer petó públic de José María Almoguera i María la Jerezana a 'GH DÚO'](/filesedc/uploads/image/post/jose-maria-almoguera-maria-jerezana-gh-duo_1200_800.webp)
Un dels últims episodis més tensos de José María ha estat un enfrontament amb Miguel Frigenti. La discussió, originada per diferències en la convivència, es va intensificar quan Almoguera li va etzibar: “Cadascú es queda com el que és”, al que aquell va respondre amb una acusació directa. L'excol·laborador de Sálvame li va respondre: “I a tu t'agrada esbudellar la teva mare per diners”.
Aquest comentari, que al·ludeix a Borrego, va provocar una reacció immediata en José María. Aquest va declarar que, per a ell, Frigenti estava “mort” i es va arribar a plantejar fins i tot abandonar el concurs.
Després de l'incident, Miguel va reflexionar i va decidir disculpar-se amb José María. Li va dir: “Me'n penedeixo, t'ho juro, i t'ho dic de cor, perquè a la teva mare li tinc molt d'afecte, perquè he treballat amb ella quatre anys. M'he equivocat i et demano perdó”.
Encara més, ja al confessionari, li va dirigir unes paraules a la mateixa Carmen Borrego: “Et demano perdó si t'ha ofès. Jo ja m'estic imaginant l'escarn públic”.
Carmen Borrego es mostra ofesa i afectada pel que ha succeït a GH Dúo
La reacció de Carmen Borrego no es va fer esperar. Des del plató de GH Dúo, va manifestar el seu descontentament i dolor pel que ha succeït. Amb contundència va exposar: “No m'agrada que es faci mal a la gent de manera intencionada”.
Així mateix, encara que va acceptar el perdó de Frigenti, va ser clara en la seva postura: “Ell ha demanat disculpes i jo les accepto. Però aquest comentari s'ha fet amb molt mala intenció i molt mala bava”.
![Carmen Borrego al plató de 'GH DÚO' defensant el seu fill. Carmen Borrego al plató de 'GH DÚO' defensant el seu fill.](/filesedc/uploads/image/post/carmen-borrego-gh-duo_1200_800.webp)
Aquestes declaracions reflecteixen el profund impacte que l'incident va tenir en ella. Sí, evidenciant la dificultat de separar el seu rol de col·laboradora televisiva de la seva faceta de mare.
Aquest episodi posa en relleu les complexitats emocionals que enfronten els familiars dels concursants de realities. Per a la Carmen, l'experiència de veure el seu fill a GH Dúo està sent una muntanya russa d'emocions, des de l'orgull i l'alegria fins a la preocupació. La seva presència al plató busca donar suport a José María, i també oferir una perspectiva propera i humana sobre les vivències dels participants.