Lucía Rivera ha sorprès i molt. En ple inici de l'estiu, la filla de Cayetano Rivera ha estat una de les protagonistes indiscutibles de l'esdeveniment organitzat per la firma d'ulleres de sol Sunglass Hut a Madrid. La model ha apadrinat la festa juntament amb els actors Miriam Giovanelli i Jorge López i, fidel al seu estil, ha parlat amb total naturalitat i sense filtres.
Comptant els dies per a les seves vacances, Lucía ha posat radiant, però la seva actitud ha anat més enllà de l'estètica. Ha trencat el seu silenci sobre diversos temes que molts creien enterrats i el primer: els rumors de mala relació amb Eva González. La jove ha estat clara i ha negat rotundament qualsevol enfrontament amb l'ex del seu pare.

“Amb ella tot genial”, ha afirmat. Fins i tot ha desmentit que sortís abans dels Premis Elle per evitar-la. “No he llançat mai dards, el que he dit, ho he dit, soc molt directa”, ha assegurat.
Lucía Rivera parla sobre les ex del seu pare, Cayetano Rivera, en la seva última entrevista.
Tanmateix, el més impactant ha arribat quan li han preguntat per l'última parella del seu pare. Lucía ha admès l'impensable, que María Cerqueira ha estat l'única nòvia de Cayetano a qui la model ha donat el vistiplau. Una frase que no ha passat desapercebuda.
Per si no fos prou, Lucía ha revelat que fa un any va coincidir en el mateix esdeveniment amb la filla de la presentadora portuguesa: "Trobo a faltar la Kika. Tenim un contacte molt bo".

"A veure, no traguem res de context, però el que normalment hi ha després del que va passar, que no va ser res…", ha expressat. Lucía Rivera ha deixat entreveure que manté un vincle cordial amb la família de María.
Sobre la ruptura entre el seu pare i la comunicadora lusa, no ha volgut donar detalls. Ha preferit guardar silenci.
Lucía Rivera, filla de Cayetano Rivera, ha admès el més gran.
Però el que Cayetano Rivera no s'imaginava era el que la seva filla diria sobre el seu ex, Marc Márquez. "No soc gaire esportista. No m'agraden els toros", ha començat explicant.

"No m'agraden les coses de molts homes cridant", ha confessat. Unes paraules que sonen a indirecta. I no només al seu exnòvio.
Amb aquestes declaracions, Lucía Rivera ha marcat el seu propi camí. Lluny de la plaça, lluny del soroll i demostrant, un cop més, que no necessita parlar alt per deixar empremta.