Molt enfadada, Anabel Pantoja ha tornat al seu perfil d'Instagram per compartir amb tots els seus seguidors un comunicat urgent sobre la petita Alma. A través d'una història, la creadora de contingut ha revelat l'últim que ha passat amb la seva filla a Canàries.
Aquest dilluns, 19 de maig, la influencer no ha dubtat a compartir amb tots els seus seguidors el desagradable moment que ha viscut mentre feia uns encàrrecs amb el seu nadó.

Tal com ha assegurat la mateixa Anabel Pantoja, l'incident s'ha produït a prop de casa seva a Arguineguín, Gran Canària. La influencer estava amb la seva filla en braços quan li han caigut a terra diversos objectes que portava a les mans.
En aquell mateix moment, ha passat una dona pel seu costat. No obstant això, en comptes d'ajudar-la a recollir les coses, ha decidit posar-se a fotografiar-la amb el seu telèfon mòbil. Gest que, com era d'esperar, no li ha agradat gens a la neboda d'Isabel Pantoja.
Anabel Pantoja critica a través d'un nou comunicat l'últim i desagradable moment que li ha tocat viure
En un primer moment, i visiblement molesta, Anabel Pantoja ha volgut posar en context als seus més de dos milions de seguidors d'Instagram. I per això, els ha relatat com s'ha produït el seu últim incident:
“Just acabo d'arribar de fer 300.000 coses, des d'aquest matí. En passar el carrer, que he baixat del cotxe amb la petita, m'ha caigut una cosa... Bé, ha parat el cotxe que venia de front i em dona per mirar i m'està gravant la tia, fent una foto”.

Entre rialles, i totalment incrèdula pel que li acaba de succeir, Anabel Pantoja li ha llançat una advertència a aquesta dona: “M'he quedat amb la teva cara”. “De veritat, no entenc com et dona per agafar el mòbil conduint, això per començar... I segon, fer una foto”, ha afegit.
En aquest moment, la creadora de contingut ha volgut descartar una de les raons per les quals aquesta dona tenia el mòbil a les mans. “Direu: «El mateix estava mirant el GPS». Mentida... Saps quan algú t'està fent una foto o gravant”, ha aclarit a continuació.

A més, Anabel Pantoja no ha deixat passar l'ocasió per sentenciar l'episodi que li ha tocat viure: “I em sembla... Perquè anava amb el meu nadó en braços, el cotxet a l'altra mà, m'ha caigut una cosa... En comptes d'ajudar-me, saps?”.
Finalment, la núvia de David Rodríguez li ha assegurat a aquesta persona que sap “quin és el teu cotxe i sé quina és la teva cara”. “Em faré un fart de fer-te fotos quan et vegi”, ha sentenciat.