En plena promoció de la seva nova pel·lícula, Edurne ha emès un comunicat urgent que no ha passat desapercebut. Durant una entrevista, la cantant va parlar sobre la dificultat que afronta en la seva relació amb David de Gea en organitzar la cura de la seva filla durant les seves vacances. “La meva filla té lliure fins al dimarts, 22[d'abril]”, va explicar, deixant clar que, tot i que ella pot organitzar-se, moltes famílies no tenen aquesta gran sort.
Aquest missatge, inesperat i carregat de veritat, ha donat peu a una onada de reaccions a les xarxes socials. És possible conciliar la vida laboral amb la criança quan els calendaris no coincideixen?

Edurne parla sobre les vacances de la filla que té amb David de Gea
Edurne travessa un dels moments més brillants de la seva carrera. Consolidada com a cantant, jurat televisiva i ara actriu de cinema, el seu nom no deixa de sonar als mitjans. Aquesta setmana ha estrenat la seva primera pel·lícula com a protagonista, El Casoplón, una producción on s'interpreta a si mateixa en una comèdia que promet ser un èxit.
Tanmateix, darrere del glamour i els focus, l'artista ha volgut mostrar la seva faceta més humana. Mare des de l'any 2021 de Yanay, fruit de la seva relació amb David de Gea, Edurne porta anys compaginant amb mestria la seva carrera i la seva vida familiar.
Durant la promoció de la pel·lícula, Edurne ha posat sobre la taula un tema que moltes famílies coneixen de prop: la dificultat de coordinar els temps laborals amb els escolars. La seva reflexió ha estat directa i carregada d'empatia. A més, ha deixat entreveure que ella i la seva parella es compaginen molt bé per poder conciliar la vida laboral i la vida familiar.

“S'haurien de quadrar les vacances amb els pares més o menys. Però també entenc que els nens no poden tenir només les vacances dels pares perquè tenim poques vacances”, va començar dient. Unes paraules que evidencien una contradicció amb la qual milions de famílies breguen cada any.
A continuació, va detallar la seva pròpia situació: “La meva filla té lliure fins al dimarts 22. Perquè jo puc, o sigui, no em queixo, però hi ha pares que han de treballar dilluns, dimarts i dimecres i què fas amb el nen?”, va afegir.
Encara que el seu to va ser conciliador, no va amagar la sort que té: “Jo que tinc la sort de poder tenir algú que els cuidi quan jo estic treballant. Però això no li passa a tothom”, va concloure. La seva reflexió, humil i propera, ha estat aplaudida per molts, però també ha despertat certa polèmica entre aquells que creuen que els famosos no haurien de queixar-se.
Edurne, lluny de voler victimitzar-se, ha volgut obrir un diàleg sobre les desigualtats que sorgeixen en la conciliació familiar, recordant que no tots els pares poden organitzar-se de la mateixa manera.
Edurne ha demostrat que, més enllà dels focus, també brega amb els reptes del dia a dia, com la conciliació familiar. La cantant ha posat el focus en una realitat que afecta moltes famílies i fins i tot a ella mateixa en la criança de la filla que té amb David de Gea. Té raó Edurne en la seva reflexió sobre les vacances dels nens?