Només dues setmanes després d'haver començat la seva aventura a Supervivientes, Terelu Campos ha fet saltar totes les alarmes. La col·laboradora de televisió ha emès des d'Hondures un preocupant i urgent comunicat: “Ja no puc més”.
Tot i que ha viatjat als Cayos Cochinos en qualitat de ‘fantasma del futur’, la germana de Carmen Borrego viu aquesta experiència com una més dels seus companys. Motiu pel qual la fam i les dures condicions estan començant a afectar-la.

Tant és així que, segons han avançat a El Programa de Ana Rosa aquest dijous, 20 de març, Terelu Campos ha tornat a activar el protocol d'abandonament per segona vegada.
Aquest format de Telecinco ha avançat unes imatges que s'emetran aquesta nit a la gala de Supervivientes presentada per Jorge Javier Vázquez. En elles, podem veure la concursant molt afectada mentre conversa amb la seva companya Makoke.
Visiblement abatuda, Terelu Campos ha assegurat amb pena que ha arribat al seu límit, tant físic com mental: “No puc, de veritat. No puc físicament més. Me'n vaig”.
Terelu Campos encén totes les alarmes i emet un comunicat urgent des de Supervivientes
Immediatament després, es pot veure com Terelu Campos es dirigeix directament a l'organització de Supervivientes amb un missatge contundent. “Vull activar el protocol d'abandonament, ja no puc més”, ha assegurat, deixant clar el seu desig de sortir del programa.

Tanmateix, i encara que la seva companya Makoke ha intentat consolar-la en aquest moment de gran desesperació, tot apunta que les seves paraules no han aconseguit treure-li aquesta idea del cap.
Terelu Campos s'ha mantingut ferma en la seva decisió i ha reiterat una vegada més el seu desig d'abandonar l'aventura, tot i que encara no ha assolit el seu objectiu. Ara només ens queda esperar per conèixer quina és la decisió que finalment ha pres la col·laboradora de televisió.

Però aquesta no és la primera vegada que la filla de María Teresa Campos amenaça de posar fi a la seva estada a Hondures. El passat diumenge, 16 de març, va tenir una sonada topada amb el seu company, Pelayo Díaz. Moment en què va expressar el seu desig de tornar a Espanya: “Déu sap que me'n vaig, ha estat un plaer”.
Sens dubte, Terelu Campos viu una experiència plena d'alts i baixos dins de Supervivientes 2025. Tant és així que, durant aquestes dues setmanes, ha alternat moments d'eufòria i diversió amb altres de profunda tristesa, en els quals fins i tot ha arribat a plantejar-se el seu abandonament.