Carlo Costanzia ha pres una decisió, i no ho ha fet del tot sol. L'acompanya la seva família més propera, inclosa Alejandra Rubio, la seva parella i mare del seu fill, que no ha volgut perdre temps amb ell.
Segons ha avançat Look, la filla de Terelu Campos va aterrar aquest passat dijous, 10 de juliol, a l'aeroport d'Eivissa juntament amb el seu nadó de només set mesos. A la seva arribada els esperava Mar Flores, mare de Carlo i àvia del petit, que ja es trobava a l'illa esperant-los.

Per la seva banda, Carlo Costanzia ha preferit prendre una ruta diferent: en lloc de volar, ha optat per viatjar en ferri. Una decisió que li ha permès portar el seu propi cotxe, ideal per moure's amb total llibertat per l'illa i, de passada, portar amb ell el seu inseparable gos. Una elecció pràctica que reflecteix l'estil relaxat, però organitzat amb què l'actor i model sembla voler gaudir d'aquestes vacances familiars.
Carlo Costanzia i Alejandra Rubio gaudeixen d'uns dies de vacances
La petita família s'instal·larà en una mansió privada, concretament l'habitatge que la tia de Laura Matamoros posseeix a l'illa. I en la qual ja es troba des de principis de l'estiu.

Un enclavament privilegiat on gaudiran de la tranquil·litat de l'entorn lluny del bullici del centre, tot i que sense renunciar a les comoditats. De fet, no han trigat a integrar-se en la rutina local: se'ls ha vist fent la compra en un supermercat de la zona. Així han deixat entreveure que la seva estada no serà precisament curta.
Carlo Costanzia i Alejandra Rubio fan el pas de contractar una mainadera
Però si hi ha alguna cosa que ha cridat l'atenció entre els seguidors de la família, ha estat la presència d'una acompanyant inesperada: una mainadera.

La contractació d'ajuda durant unes vacances familiars no és l'habitual, i més encara tractant-se d'una escapada aparentment íntima. Tanmateix, la parella sembla haver apostat per la comoditat i el benestar del seu fill, assegurant-se de comptar amb suport per poder gaudir també de moments de descans i oci.
Amb tot, aquest viatge a Eivissa no només representa unes vacances, sinó una prova més de la consolidació del vincle entre Alejandra i Carlo. Tots dos viuen la seva maternitat i paternitat amb naturalitat… i amb molt d'estil.