En les últimes hores, les xarxes socials s'han omplert de comentaris demanant la sortida de Gonzalo Miró d'Espejo Público. I tot, arran de l'últim que ha ocorregut en el programa presentat per Susanna Griso.
Aquest dilluns, 21 d'abril, l'Església catòlica s'ha vestit de dol per la mort del papa Francesc. Tal com s'ha confirmat, el pontífex ha mort als 88 anys, a conseqüència d'un ictus, a la seva residència de la Casa Santa Marta, al Vaticà.

Com era d'esperar, des que aquesta notícia ha vist la llum, els diferents mitjans de comunicació i programes de televisió del nostre país no han parlat d'una altra cosa.
Tant és així que, a més de repassar la tasca que el papa ha dut a terme durant els últims 12 anys, també s'ha especulat sobre el futur del pròxim pontífex. I prova d'això és el que ha succeït amb Susanna Griso i Gonzalo Miró a Espejo Público.

Ahir, aquest matinal d'Antena 3 va dedicar gran part de la seva emissió a tractar aquesta trista notícia. I per a l'ocasió, va comptar amb un equip de col·laboradors experts, suposadament, en la matèria.
Entre les persones que van participar en la tertúlia es trobava Gonzalo Miró, conegut periodista esportiu i col·laborador habitual del format. No obstant això, en aquesta ocasió, va intervenir com a expert en assumptes del Vaticà, cosa que ha cridat poderosament l'atenció dels internautes.
Diversos internautes demanen que Gonzalo Miró abandoni Espejo Público
Durant l'extensa tertúlia que es va generar ahir a Espejo Público al voltant de la mort del papa Francesc, Susanna Griso es va interessar per la tasca del pontífex dins de la institució. Motiu pel qual no s'ho va pensar dues vegades a l'hora de preguntar-li directament a Gonzalo Miró.
"Feia la sensació, per als que no som religiosos, que dins del conservadorisme que és l'Església, sempre ha estat un papa progressista", va assegurar el periodista esportiu.

En aquell moment, Susanna Griso va voler recordar que el papa Francesc tenia molts "detractors" dins de l'Església catòlica. A més, a continuació, la presentadora va tornar a dirigir-se a Gonzalo Miró per preguntar-li al respecte:
"Precisament per això, aquests crítics de l'Església potser els guanyava fora d'ella.[...]A mi em crida l'atenció, dins del que s'esperava de la notícia, fa la sensació que ha triat fins i tot el dia".
Com era d'esperar, arran d'aquesta intervenció televisiva, les xarxes socials s'han omplert de comentaris en contra de Gonzalo Miró. Diversos internautes acusen el comunicador de no estar format per opinar i parlar amb tanta rotunditat d'aquest tema tan delicat.

"He vist a Gonzalo Miró, en 48 hores, parlant de La isla de las tentaciones, de les polítiques de Trump, del partit del Real Madrid i de la mort del papa. I tot això, sense tenir ni idea de cap", ha assegurat una persona a X.
No obstant això, hi ha altres internautes que, fins i tot, han arribat a demanar la sortida del comunicador del programa. "Per què teniu a Miró com a contertulià?", ha preguntat un usuari d'aquesta xarxa social. "No entenc com permeteu a semblant incompetent seure a la vostra taula", ha opinat una altra persona.