Anabel Pantoja i Gema López posant, una amb cabell recollit i l'altra amb cabell solt, ambdues amb expressions serenes.

Gema López preocupa en parlar de la investigació d'Anabel Pantoja: 'Ara mateix...'

Anabel Pantoja, en el punt de mira, rep un sever avís de Gema López en el pitjor moment de la seva investigació

La polèmica continua envoltant Anabel Pantoja en un moment crític de la seva vida, ja que s'enfronta a una investigació juntament amb la seva parella, David Rodríguez. L'acusació de presumptes maltractaments a la seva filla ha generat una tempesta mediàtica, situant la influencer al centre de la controvèrsia.

Enmig d'aquest huracà, Gema López ha alçat la veu per analitzar la situació i llançar un avís que no ha passat desapercebut. "Si fins ara hi havia una calma tensa a Canàries, ha saltat ja pels aires", ha assenyalat a Espejo Público.

Gema López amb cabell castany clar i brusa de color estampat està parlant en un programa de televisió. Captura d''Espejo Público'
L'advertència de Gema López sobre la investigació d'Anabel Pantoja | Atresmedia

La situació ha assolit un punt àlgid amb la reacció d'Anabel, qui ha utilitzat les seves xarxes per denunciar el que considera un assetjament mediàtic. Segons ella, la persecució dels periodistes que la segueixen allà on va ha creuat límits, portant la influencer a prendre una postura dràstica contra la premsa.

Gema López ha estat una de les més crítiques amb la reacció d'Anabel, assenyalant que la seva manera d'actuar podria tornar-se en contra seva. La periodista ha advertit que aquesta "guerra" ha començat en un moment particularment delicat, just quan David Rodríguez i la seva mare, Merchi, estan absents. Ha comès Anabel un error en triar aquest moment per contraatacar?

Gema López preocupa en parlar de la investigació d'Anabel Pantoja

El comportament d'Anabel Pantoja ha despertat un gran debat als mitjans, especialment per la manera en què ha respost als periodistes. "Ha decidit emprendre una guerra en la qual ha utilitzat la mateixa munició amb la qual ella diu ser atacada", explica Gema López. Això fa referència als vídeos que Anabel ha publicat a les seves xarxes, gravant els reporters que la segueixen per visibilitzar la pressió que sent en el seu dia a dia.

Gema també ha puntualitzat que aquesta confrontació ha esclatat just quan David Rodríguez no és present, cosa que podria afectar l'estratègia d'Anabel. "No sé si la decisió d'obrir aquest meló quan no hi és David li anirà bé", ha assenyalat. L'absència de la seva parella en aquest moment crític podria deixar-la en una posició més vulnerable davant les crítiques i especulacions.

Anabel Pantoja amb els ulls tancats i expressió seriosa, amb un text que menciona que està molesta amb la premsa i es pregunta què li passa. Captura de 'Espejo Público'
La guerra d'Anabel Pantoja contra la premsa | Atresmedia

A més, les imatges de la seva mare, Merchi, han causat un gran enrenou, generant dubtes sobre l'impacte que això tindrà en la situació d'Anabel. "S'han gravat unes imatges de Merchi que no havíem vist, no sé si això li passarà factura a Anabel", apunta Gema López. Sembla que la situació podria tornar-se encara més tensa en els pròxims dies.

Anabel Pantoja inicia una "guerra" contra la premsa durant la seva investigació

Gema López ha insistit que l'estratègia d'Anabel podria ser contraproduent, especialment per la incertesa que envolta la investigació. "No sé per què és aconsellada, però queden molts mesos al davant i ara mateix un pas en fals és negatiu", adverteix la periodista.

Segons Gema, aquest no és el moment d'alimentar conflictes innecessaris, sinó de mantenir una estratègia més unificada. "Crec que és una malaptesa, ara ha d'haver-hi més unitat que mai", ha comentat, remarcant la importància d'actuar amb cautela. En una situació tan delicada, la prudència podria ser la seva millor aliada per evitar conseqüències negatives a llarg termini.

Gema López parla sobre un tema relacionat amb Anabel, mentre es mostren imatges de persones caminant i un home en una videotrucada. Captura de 'Espejo Público'.
Gema López avisa a Anabel Pantoja de la seva decisió contra la premsa | Atresmedia

En aquest sentit, Susanna Griso també ha opinat sobre l'estat emocional d'Anabel, assenyalant que "deu estar molt al límit". La pressió mediàtica, sumada a la investigació, podria estar afectant la seva capacitat de prendre decisions adequades.

No obstant això, Gema López ha recalcat que la situació no és l'adequada per començar un conflicte així. "No és el moment d'emprendre aquesta guerra, la prioritat ara és una altra, i quan això acabi, té dret de prendre mesures", conclou.

Anabel Pantoja es troba en un moment clau de la seva vida, enfrontant una investigació que podria canviar-ho tot. Gema López ha estat clara en la seva anàlisi, advertint que qualsevol pas en fals podria tenir conseqüències inesperades. Optarà Anabel per replantejar la seva estratègia o continuarà amb el seu enfrontament amb la premsa?