Javier Bardem és un dels actors espanyols més internacionals i que més èxit té fora de les nostres fronteres. No obstant això, intenta mantenir-se allunyat del focus mediàtic sempre que és possible, però això ha fet un gir radical en les últimes hores. I tot pel que li ha passat als Estats Units i que tota la seva família ja sap.
El que ha passat és que el madrileny ha estat tallat en ple directe durant una entrevista en un famós programa nord-americà. Just quan estava parlant d’un assumpte controvertit. I tot això ha provocat un enorme rebombori a les xarxes socials.

Passa el més inesperat amb Javier Bardem en un programa d’Amèrica
Javier Bardem es troba en plena promoció de la seva última pel·lícula, F1, en la qual ha treballat amb Brad Pitt. Per aquest motiu, va ser convidat al famós programa estatunidenc The View.
En aquest, va parlar d’aquest llargmetratge, però també de la seva vida personal. Però aviat l’entrevista va prendre un to inesperat.
Quan el tema va derivar cap a la seva faceta activista, l’actor espanyol no es va contenir. Va parlar amb fermesa: “La situació a Gaza ha arribat a tal punt que no puc expressar el dolor que jo i moltíssima gent patim diàriament veient aquestes horribles imatges de nens assassinats i morint-se de fam. I del bloqueig d’aliments, aigua i de material mèdic, de nens sent amputats sense anestèsia”.
A això va afegir: “Els experts en dret internacional, organitzacions com Amnistia Internacional o Human Rights Watch i supervivents de l’Holocaust ho estan anomenant genocidi, i si em preguntes, jo crec que és un genocidi”. A més, va atacar Israel per la impunitat que té per cometre aquestes atrocitats. Sense oblidar que va subratllar el suport que a tots els nivells està rebent dels Estats Units.
Va ser en aquell moment, quan al programa, per sorpresa, va començar a sentir-se una música que anunciava que arribava la publicitat. Javier va ser ràpid i va voler aprofitar abans que arribessin els anuncis per afirmar: “El més important és que no perdem la humanitat. I que denunciem quan calgui denunciar”.
Això va ser l’últim que va dir, ja que van entrar els anuncis. I quan es va tornar al programa, després d’aquests, el marit de Penélope Cruz ja no era al plató.
El rebombori a les xarxes i la versió oficial del programa després del que ha passat amb Javier Bardem
La sorprenent interrupció ha causat una gran commoció a les xarxes socials i ha fet girar la situació tranquil·la que l’intèrpret vivia. Milers d’usuaris han criticat que Javier Bardem no rebés comiat ni se li permetés acabar la seva intervenció sobre Gaza.
Davant l’onada de crítiques, la direcció de The View s’ha vist obligada a explicar el que ha passat. Ha assegurat que no es tractava de censura, sinó d’un problema de temps a l’escaleta. Sembla que l’entrevista havia superat el previst i havien de llançar la publicitat en aquell moment.

Aquesta versió oficial no ha convençut tothom. Parsimònia al plató i absència de disculpes, juntament amb les paraules rotundes de Bardem, han encès encara més el debat.
La notícia ha arribat ràpidament a Espanya. La família de Javier, allunyada del soroll mediàtic, ja està al corrent de l’incident, que està generant un enorme debat a nivell internacional. Però, sigui com sigui, l’actor ha demostrat una vegada més que no tem parlar del que creu just.