Primer pla de l'actriu Carolina Lapausa amb expressió trista i al fons dues persones mirant en direccions oposades al costat del títol 'Sueños de Libertad'.

Gir radical a 'Sueños de libertad' després de l'embaràs fallit de Carolina Lapausa

‘Sueños de libertad’ per fi deixa al descobert què ha succeït amb l’embaràs de la Luz (Carolina Lapausa)

A la seva darrera entrega, Sueños de libertad ha fet un gir inesperat de 180º en confirmar què ha passat amb l'embaràs fallit de la Luz, personatge interpretat per Carolina Lapausa.

Des que aquesta coneguda ficció va arribar a la graella d'Antena 3, en Luis i la Luz s'han convertit en un dels matrimonis més sòlids. Tanmateix, tot va començar a trontollar fa uns dies.

Llum i Lluís es besa apassionadament en una habitació decorada amb quadres i cortines. Captura de 'Sueños de Libertad'
La relació de Luis i Luz va començar a torçar-se fa uns dies | Atresmedia

Després d'anys exercint com a doctora, un estudiant de medicina va començar a sospitar que la Luz (Carolina Lapausa) no està col·legiada i que no té la titulació oficial per exercir com a doctora.

Per aquest motiu, a la dona d'en Luis no li queda cap altra opció que posar-se a estudiar per treure's oficialment el títol de medicina. I és que, si no ho fa, les conseqüències per a ella podrien ser fatals. Tant és així que, fins i tot, podria anar a presó.

Carolina Lapausa amb una expressió facial de sorpresa o incomoditat, portant una camisa de quadres en un ambient interior.
Luz estava molt amoïnada pel seu examen | Atresmedia

Durant un temps, la Luz (Carolina Lapausa) va intentar mantenir en secret aquesta informació. Però, a mesura que la data de l'examen s'acostava, cada cop més persones es van fer ressò del seu problema.

Per sort, i després d'uns dies d'incertesa, tot va sortir rodó per a la doctora: ha aprovat l'examen i és oficialment metgessa. Tanmateix, en Luis va aprofitar l'ocasió per proposar a la seva dona tenir un fill junts.

Sueños de libertad revela què ha passat finalment amb l'embaràs de la Luz, personatge de Carolina Lapausa

Tot i que vol formar una família amb en Luis, la Luz (Carolina Lapausa) no està segura que ara que ha aprovat l'examen sigui el moment adequat. I així mateix l'hi explica a la Digna. “Mai prenguis una decisió només per complaure els altres”, li aconsella la mare d'en Luis.

Luis de cabell curt i expressió seriosa parlant amb una dona de cabell arrissat en un ambient interior. Captura de 'Sueños de libertad'
En Luis està molt molest amb la decisió de la Luz | Atresmedia

Durant uns dies, la doctora va intentar esquivar les indirectes del seu marit, però finalment va acabar afrontant aquesta complicada situació. Tant és així que no s'ho va pensar dues vegades a l'hora de suggerir al seu marit posposar el seu embaràs, petició que no va agradar gens al nebot d'en Damián.

Molt enfadat, en Luis s'embolica en una acalorada discussió amb la Luz (Carolina Lapausa). No obstant això, la seva mare intenta posar solució a aquest problema. “Acaba de treure's el títol, saps perfectament què significa per a ella”, li recorda la Digna al seu fill.

Ara, i després de diversos dies distanciats, en Luis i la Luz aconsegueixen reconciliar-se i tots dos decideixen posposar el seu desig de ser pares per més endavant. Un cop més, l'amor ha triomfat dins de Sueños de libertad.