Els espectadors de Sueños de libertad han quedat sense paraules en veure el gir tan radical que ha fet la vida d'Andrés, interpretat per Dani Tatay. Tot i això, sembla que el pitjor encara està per arribar, ja que ara aquesta coneguda ficció ha anunciat la notícia més temuda sobre el fill de Damián de la Reina.
Al principi, Andrés i Begoña es van veure obligats a amagar el seu amor per culpa dels seus respectius matrimonis. I és que, mentre ell està casat amb María, la infermera compartia la seva vida amb Jesús, germà d'Andrés.

Tot i això, i després d'un temps portant la seva relació en secret, Andrés i Begoña van decidir explicar tota la veritat. Una situació que els va provocar una sèrie de problemes amb les seves respectives parelles.
Tot i això, amb la mort de Jesús, tot apuntava que els protagonistes de Sueños de libertad podrien gaudir lliurement del seu amor. Tant és així que el fill de Damián fins i tot va arribar a demanar a la seva dona que abandonés l'habitatge familiar, posant punt i final al seu matrimoni.

Però el terrible accident que va patir María durant una de les seves últimes discussions va truncar tots els seus plans. De fet, Andrés es va veure obligat a prendre una decisió dràstica: trencar la seva relació amb Begoña.
Ara, durant una de les últimes emissions de Sueños de libertad, els fans de la sèrie van quedar sense paraules. I tot després que el fill de Damián perdés els papers durant una dura discussió amb Begoña.
Andrés, el personatge de Dani Tatay a Sueños de libertad, ja no pot contenir la ràbia
Andrés no va poder evitar sentir-se culpable quan es va assabentar que María no tornaria a caminar. Tant és així que li va prometre que, malgrat les seves diferències, no se separaria d'ella, encara que això signifiqués allunyar-se de l'amor de la seva vida.

No obstant això, després del brutal assalt que va patir Begoña al dispensari, el fill de Damián no va trigar a mostrar la seva preocupació per la infermera. Fins i tot va expressar el seu desig d'anar al seu costat de manera immediata.
Tot i això, quan Begoña li va assegurar que volia retirar la demanda contra l'assaltant, Andrés va decidir no donar suport a la seva decisió. Un suport que sí que va trobar per part de Gabriel.

Tot i això, després de reunir-se amb el senyor Pedro, Gabriel comunica a la infermera que el seu intent de retirar la denúncia contra Diosdado ha resultat inútil. Malgrat la mala notícia, l'actitud de l'advocat crida poderosament l'atenció de Begoña, que queda fascinada per ell.
Andrés presencia el moment i, en notar la connexió que ha començat a gestar-se entre tots dos, no pot evitar mostrar el seu malestar. Més tard, Andrés i Begoña protagonitzen una forta i acalorada discussió.