Melody torna a sumar un nou escàndol, després del seu pèssim resultat a Eurovisió. Indignació és la paraula que més s'està sentint a les xarxes. I tot després que Espejo Público hagi revelat el pròxim que farà la cantant.
Pel que sembla, després d'haver fet ahir una roda de premsa poc sucosa, està negociant concedir una entrevista en què parlarà clar. Seria a Telecinco i per ella guanyaria una quantitat considerable.

Melody, d'Eurovisió al centre d'una polèmica televisiva destapada per Espejo Público
Melody continua estant al focus mediàtic després del seu pas pel citat festival europeu i pel seu comportament de fugida després d'aquest. Ahir, va decidir trencar el seu silenci concedint una roda de premsa de mans de RTVE. Cita en què, de manera descafeïnada, va parlar de l'experiència, de la feina amb els ballarins i fins i tot de les bromes rebudes des de La Revuelta.
Per a molts mitjans i fans, l'artista sevillana va ser força mesurada i no va explicar tot el que s'esperava. I això podria ser degut al que ara ha revelat Espejo Público i que és tot un escàndol. Ens referim al fet que estaria negociant amb el programa ¡De Viernes! per concedir una entrevista aquesta setmana.
En concret, ha estat Miquel Valls qui ho ha destapat tot. Ha reconegut que sobre la taula han posat a Melody 150.000 € per parlar en aquest espai de Telecinco.
La notícia ha provocat una autèntica indignació, tant a les xarxes socials com entre col·laboradors de televisió, i no és per menys. El comportament de Melody, entre el silenci després del festival i l'actitud a la roda de premsa de RTVE, ha generat molts dubtes. Ara, molts ho interpreten com una estratègia prèvia a l'exclusiva.
La controvèrsia esclata i les xarxes s'encenen contra Melody
El que ha revelat Espejo Público ha fet explotar el debat. Gema López ha estat molt crítica al programa amb l'estratègia de Melody: “Aquesta entrevista és sucosa si tu prèviament has carregat, com ella va fer ahir. Si tu expliques que tot ha estat meravellós, l'entrevista cau perquè ja la va fer”.
Per la seva banda, Susanna Grisoo no s'ha quedat enrere i ha deixat clara la seva opinió: “Això és terra cremada. És una entrevista, però s'està guanyant molts enemics”.
Ambdues periodistes han posat així en dubte l'ètica del moviment de la cantant. Clar, en considerar que hauria jugat amb el relat públic per maximitzar el seu guany econòmic.
En qüestió de minuts, la indignació s'ha traslladat també a les xarxes socials. La comunitat digital ha estat implacable. Molts usuaris han donat suport a la postura de la cantant, però són nombrosos els que l'han acusada de “calculadora” i “oportunista”.
Bon exemple en són comentaris com aquests: “Era, és i serà sempre una desagraïda” o “Normal que no vulgui tornar a La Revuelta. Allà no li paguen 150.000 €”.

El contrast entre el discurs conciliador de la roda de premsa i el suposat contracte milionari amb Telecinco ha encès encara més els ànims. Per a molts, la sevillana ha prioritzat el benefici econòmic per sobre de la transparència amb els seus seguidors.
Ella, que va començar la seva carrera sent una nena prodigi, ha tingut alts i baixos al llarg de la seva trajectòria. Però potser aquest sigui un dels moments més delicats a escala mediàtica. El que semblava ser una oportunitat després d'Eurovisió, pot acabar sent un altre capítol complicat en la seva trajectòria.
Si finalment parla a ¡De Viernes! per la quantitat filtrada, és probable que aconsegueixi grans xifres d'audiència. Però també perdrà part del suport del públic que la defensava per la seva autenticitat. Sí, perquè, com apunten a les xarxes, si Melody tenia alguna cosa a explicar, potser hauria d'haver-ho fet abans i en un entorn més honest amb la seva audiència.