En una intrigant cita en un hotel de Madrid sorgeix una inesperada reunió entre Tom Cruise i la infanta Elena. Un testimoni d'aquella trobada ha desvelat què va succeir durant aquella vetllada i el motiu que va portar el cèlebre actor a coincidir amb la reialesa.
Fins ara no s'havia conegut aquesta història i molt menys els entrellats que han acabat teixint-la. “Ningú més que jo sap que aquest sopar es va fer”, assenyala el principal testimoni.

Surt a la llum el mai vist de Tom Cruise i la infanta Elena
Tom Cruise està més d'actualitat que mai per la seva relació amb Ana de Armas. Tot i que l'actor mai ha necessitat les seves relacions per acaparar l'atenció, hi va haver una època en què va estar en boca de tothom. Es trobava en el focus mediàtic pel seu matrimoni amb Nicole Kidman, i va ser en aquell moment quan va fer acte de presència la infanta Elena.
Han hagut de passar dècades perquè es descobreixi què va fer la infanta Elena amb Cruise en un hotel de Madrid: sopar junts. Segons Vanitatis, aquesta reunió privada va tenir lloc a finals de la dècada dels 90. Tot i que molts pensaven que era un esdeveniment casual, en realitat la trobada va ser organitzada amb discreció per una influent família aristocràtica.

Així ho ha relatat Emiliano Otegui, director i productor de cinema, al podcast Delirios de España i recollit pel citat mitjà. Tal com relata, tot va succeir durant el rodatge de Los Otros, quan Kidman i Tom es van traslladar a Espanya. En aquell moment, el marquès d'Arcicóllar, Rafael Fernández-Villaverde, amic dels reis, va demanar una cita amb el famós actor.
La vetllada va transcórrer a l'històric Palau de Santo Mauro, reconvertit en hotel de luxe a Madrid. Va ser una cita completament privada on la infanta Elena va compartir taula i conversa amb Cruise. Segons els testimonis, Tom es va mostrar encantador i atent amb tots els presents, inclosos el servei i el personal del palau.
Tom Cruise i la infanta Elena junts a Madrid
La combinació entre Tom Cruise i la infanta Elena sens dubte resulta d'allò més cridanera i inesperada. No obstant això, cal centrar-se en el context en què es va produir aquella reunió privada. L'actor va ser un dels productors de Los Otros que va trobar a Madrid i Cantàbria els escenaris perfectes per a la reeixida pel·lícula.
El palau on es desenvolupa tot el film és propietat de la família dels Fernández-Villaverde Silva. Uns nobles que mantenien una relació propera amb els aleshores reis i la família reial. A més, també són propietaris de l'hotel Santo Mauro on va tenir lloc la trobada entre l'actor i la infanta Elena.

El que crida l'atenció del sopar és que Kidman, la llavors parella de Cruise, no hi va assistir, cosa que per a tothom va ser una sorpresa. “Vam fer un sopar perquè coneguessin els reis, quan estava a punt d'arribar, Tom diu que ella no venia”, recorda.
El director de cinema destapa que l'intèrpret es va mostrar molt correcte amb tots els presents. Va parlar amb el rei Joan Carles I “de vaixells”, amb la reina Sofia “de gastronomia” i amb la infanta Elena de moltes altres coses.
Per tant, la relació de Cruise amb els membres de la Família Reial va ser excel·lent. De fet, l'endemà Tom va tornar a coincidir amb l'aleshores rei després de jugar a golf al Real Club Puerta de Hierro. No ha transcendit si la infanta Elena es va unir a aquell dinar, com a mostra d'agraïment a la trobada a l'hotel de luxe de Madrid.