Fa un temps, Paul Burrell, el majordom de Lady Di, va deixar més d'un sense paraules amb les inoblidables i reveladores confessions que va fer sobre la princesa de Gal·les. “Era una dona avançada”, va assegurar en un programa de televisió del nostre país.
Fa un any, Burrell es va asseure al plató de La vida sin filtros per recordar, entre altres coses, les vivències personals que va viure al costat de la princesa. A més, no va tenir cap problema a compartir amb els espectadors alguns detalls inèdits sobre la seva amistat.

Paul Burrell va saltar a la fama per haver format part de l'entorn més proper de la família reial britànica. Primer va ser majordom de la reina Isabel II, i més tard es va convertir en el suport personal de Lady Di.
Durant la seva entrevista, el majordom va ser molt clar al respecte: “Crec que no veurem ningú com ella”. A més, no va tenir cap problema a assegurar que la princesa de Gal·les “era una dona avançada a la seva època”. “L'únic que volia fer era donar una alenada d'aire fresc”, va afegir a continuació.
Paul Burrell va deixar tothom sense paraules amb el seu relat revelador sobre Lady Di: “Diana es va enamorar del príncep”
Paul Burrell va confessar que, tot i que han passat gairebé tres dècades des de la seva mort, el seu record segueix viu: “Seguim parlant d'ella, aquesta és la seva grandesa”. A més, i per si no fos prou, va revelar els motius pels quals va deixar el seu lloc de feina al costat d'Isabel II:
“Trobo a faltar la meva amiga, la dona que vaig conèixer a porta tancada, trobo a faltar el seu riure... Jo no volia canviar de feina, tenia la millor feina del món, però em vaig casar, teníem nadons i seguíem vivint al palau i no era un lloc ideal per viure”.
De fet, segons Paul Burrell, Lady Di va dir a la seva dona “que ens mereixíem una vida millor en una caseta al camp”. “[Em va dir]que si jo deixava la reina i me n'anava amb ella, em posarien aquell lloc”, va afegir a continuació.

En aquest moment, Cristina Tárrega va confessar obertament el seu rebuig cap a Camila Parker. Paul, en resposta, li va oferir una abraçada mentre deia: “Jo he vist moltes llàgrimes a porta tancada”.
“El problema és que Diana es va enamorar del príncep i ell no es va enamorar d'ella. Ell ja estava enamorat d'una altra persona, mai va buscar una parella, buscava una mare. Ara té el que sempre va desitjar”, va revelar Paul Burrell.
Pel que fa al tracte que Carles III donava a Diana, el convidat va confirmar que ella mai va conèixer què era l'amor veritable. Fins i tot, li va agrair al seu marit el maltractament emocional rebut, ja que li va permetre veure la part fosca d'una relació.

D'altra banda, i en relació amb el vincle que la princesa mantenia amb la reina, Paul Burrell va assegurar que Isabel II no entenia que el seu fill preferís Camila.
En aquest moment, i entrant en el terreny sentimental de Lady Di, el majordom va assegurar que no estava enamorada de Dodi Al-Fayed quan va morir. De fet, va confirmar que el seu veritable amor va ser un cirurgià amb qui volia casar-se, tot i que no va poder per les seves creences religioses.
La presentadora no va dubtar a interrompre el relat de Paul Burrell per preguntar-li directament si era certa l'existència d'una carta escrita per Diana sobre la seva mort. Qüestió que el convidat no va dubtar a aclarir: “Sí”.
El majordom va dir que es tractava d'un escrit on la princesa de Gal·les advertia que el seu marit planejava la seva mort en un accident. “És esgarrifós llegir aquella profecia de la seva pròpia mà”, va afegir a continuació.
En recordar els seus últims moments al costat de Diana a l'hospital, Paul Burrell no va poder evitar emocionar-se. Entre llàgrimes, va recordar com va sentir el moviment de les seves pestanyes i va preguntar: “Està viva encara?”.