Muntatge de fotos de primer pla d'Asraf Beno i Isa Pantoja -tots dos amb rostre seriós- amb un emoji d'un nadó al centre.

Isa Pantoja i Asraf Beno prenen una decisió sense retorn amb el nadó que esperen

Isa Pantoja trenca amb el passat familiar i decideix amb Asraf que el seu fill no portarà el cognom Pantoja com a primer

Isa Pantoja ha concedit una entrevista en la qual ha parlat sense embuts de l'espera dolça del seu segon fill, el primer en comú amb Asraf Beno. Però el que més ha sorprès és la dràstica decisió sense retorn que la parella ha pres en relació amb el nadó que esperen. I és que Isa ha deixat clar que el petit no portarà Pantoja com a primer cognom, tot i que en un moment donat sí que s'ho van plantejar.

Acompanyada per Asraf i Albertito, Isa viu una etapa de grans emocions. La felicitat pel futur naixement conviu amb un rerefons familiar complex. Què hi ha darrere d'aquesta ferma decisió i quin és el veritable missatge que vol enviar Isa?

Imatge d'Asraf Beno al costat de la seva parella, Isa Pantoja, somrient
Isa Pantoja confessa la decisió "sense retorn" sobre el cognom del nadó amb Asraf Beno | Europa Press

Isa Pantoja i Asraf Beno decideixen que el seu nadó no porti primer el cognom Pantoja

A Espanya, des de fa uns anys, els pares tenen la llibertat d'escollir l'ordre dels cognoms dels seus fills. Aquesta és una decisió que en famílies mediàtiques com la d'Isa Pantoja adquireix un significat especial.

Per aquest motiu, hi havia gran expectació en preguntar-li si s'havien plantejat que el cognom Pantoja fos el primer per al nadó. Isa Pantoja va confessar que sí, que en un moment donat, aquesta possibilitat va estar sobre la taula i la van parlar detingudament amb Asraf Beno.

"Fa uns mesos, Asraf i jo ho vam parlar, li vaig dir que m'agradaria i ell em va dir que també", va començar dient a Lecturas. La raó principal per considerar posar Pantoja en primer lloc era pràctica, relacionada amb el cognom d'Asraf.

Slfie d'Isa Pantoja amb Asraf Beno mirant a càmera molt somrients
El nadó d'Isa Pantoja i Asraf Beno no portarà Pantoja com a primer cognom | Instagram, @isapantojam

"Perquè el seu cognom, encara que el coneixeu com a Beno, en realitat és més llarg i complicat", va explicar, assenyalant que van pensar en posar el Pantoja primer perquè fos "més fàcil de pronunciar". "Aquest va ser l'únic motiu", va assegurar, restant qualsevol intenció de cerca de notorietat a aquesta idea inicial.

No obstant això, el que va canviar la decisió i va portar Isa Pantoja i Asraf Beno a optar per no posar Pantoja com a primer cognom va ser un succés dolorós. Isa ha confessat que aquest "episodi tan desagradable" va influir directament en la seva determinació final.

Es refereix al conegut incident a Cantora, on el seu germà, Kiko Rivera, li va ruixar amb aigua amb una mànega. Aquest altercat va tenir un fort impacte psicològic en Isa, deixant-la "molt malament psicològicament". "Vaig acabar concloent que, per més que m'agradés la idea, si era coherent amb el que havia explicat i tot el que sentia, no podia portar el meu cognom primer", va explicar.

Isa Pantoja amb pentinat recollit i maquillatge elegant posa davant d'un fons vermell amb logotips i text.
Isa Pantoja trenca amb el cognom Pantoja per al seu nou nadó | Europa Press

Per a ella, posar el cognom Pantoja en primer lloc, després d'haver patit aquest tracte humiliant per part del seu germà i sentir-se tan afectada, hauria estat incoherent. La ferida causada per aquest episodi i el distanciament amb la seva mare i germà han pesat més que el desig inicial.

La decisió de no posar Pantoja com a primer cognom en aquest moment sembla definitiva, encara que deixa una porta oberta al futur. "Ara mateix no ho sento així. Si en el futur el meu fill vol posar-se de primer cognom el meu, que ho faci", va afegir, deixant la decisió en mans del seu fill.

L'elecció del nom del nadó d'Isa Pantoja i Asraf Beno

Un altre dels temes més esperats de l'entrevista, i que Isa Pantoja ha abordat amb total claredat, ha estat l'elecció del nom. La influencer va confirmar que, per ara, encara no han escollit el nom definitiu per al nadó.

Volen un nom "curt, de dues síl·labes, tres com a màxim, i fàcil de pronunciar". Busquen un nom que no sigui "típicament àrab, ni espanyol", quelcom més internacional i modern. "No li posaré Mohamed, però tampoc Jesús", va comentar.

Una dona amb cabell llarg i fosc està asseguda en un plató de televisió amb un fons acolorit, porta una samarreta blanca amb un disseny d'ós i un armilla grisa, i està somrient mentre mira cap amunt.
Isa Pantoja revela les seves idees de noms per al seu nadó amb Asraf Beno | Telecinco

A més, va posar alguns exemples de noms que els agraden, com "Michael, que seria fàcil de pronunciar, o Lucas". Així mateix, va revelar que el seu fill gran, Albertito, ha proposat 'Yamal', però Isa ha dit que no.

Isa Pantoja i Asraf Beno han pres una decisió ferma i carregada de significat per al futur del seu fill. Apostar per no usar el cognom Pantoja com a primer reflecteix una ruptura valenta amb el passat. El camí que trien ara convida a pensar en quantes vegades cal deixar enrere l'heretat per començar de debò.