Isa Pantoja ha trencat el seu silenci, ho ha fet amb contundència i amb la serenor de qui ja ha pres una decisió. Aquest mateix cap de setmana, Kiko Rivera i Irene Rosales han celebrat la Comunió de la seva filla gran, l'Ana, i ha estat un dia ple de moltes emocions. A la parròquia de Santiago Apòstol, a Castilleja de la Cuesta, Sevilla, la parella ha viscut un dels moments més especials de les seves vides.
Han estat envoltats d'amics i familiars. Han somrigut, han plorat d'emoció i han festejat per tot el que val. L'Anabel Pantoja no ha faltat, però les absències han estat notables.

Isabel Pantoja, l'Agustín i Isa Pantoja no han estat presents. Un buit evident en una data tan assenyalada i Kiko ho ha deixat clar a les xarxes socials: “No importa qui no ha estat avui... importa qui sí que ha estat: el teu somriure, la teva il·lusió…”.
Ningú esperava el que Isa Pantoja ha revelat sobre la família d'Irene Rosales
Ha estat un missatge carregat de sentiments però també de retret. Un retret que ha ressonat especialment en Isa Pantoja, qui només un dia després, ha volgut respondre. Ho ha fet a La Familia de la Tele, amb paraules pausades però fermes.
“Jo sé que ell ja ha entès que la meva mare no hi serà en certs moments”, ha començat. “Però quan són els nens els involucrats, fa més mal”.

Isa ha reflexionat en veu alta i ha assenyalat l'absència de l'àvia com una cosa que marca. “És molt dur veure que hi ha algú viu, una figura important a la infància, i no hi és perquè no vol ser-hi”.
També ha fet autocrítica i ha reconegut que la seva relació amb les filles d'en Kiko és inexistent. Com també la d'en Kiko amb el seu fill: “No ens hem tingut en moments importants. Ni ell va venir al bateig del meu fill, ni al meu casament, ni a la seva Comunió”, ha recordat.
Isa Pantoja, cunyada d'Irene Rosales, parla sobre el seu germà en directe
María Patiño li ha fet una pregunta directa: “Si ell t'hagués trucat, hi hauries anat?” Isa ha dubtat uns segons, però ha respost amb honestedat: “Sí, hi hauria accedit. Només calia una trucada”.

A més, Isa ha reaccionat a les paraules del seu germà sobre haver “perdut el control” i li ha preocupat. “Espero que estigui bé, em vaig espantar en llegir-ho. És un procés difícil, però sembla que està intentant canviar, tant de bo sigui així”.
Amb aquesta intervenció, Isa ha volgut tancar un capítol. Ha enviat un missatge clar a la família d'Irene Rosales i ha tancat qualsevol especulació sobre la seva absència. “Entre nosaltres no hi ha retrets i si n'hi ha, jo en tinc més motius”, així, amb aquesta frase, ha dit prou.