La Rosa i en Manu s'han tornat a convertir en els protagonistes indiscutibles de Pasapalabra. Al programa d'avui, tots dos han estat assenyalats per un motiu molt especial que ha emocionat tant el públic com el presentador.
Tot ha començat quan la Rosa ha hagut d'enfrontar-se al clàssic duel per la cadira blava. La concursant havia perdut el programa anterior i ha hagut de lluitar per mantenir-se al concurs.

La seva rival ha estat un jove de només 19 anys, amb moltes ganes de participar per primera vegada a l'espai televisiu. Tot i l'entusiasme del jove, la Rosa ha aconseguit la victòria després d'unes poques rondes de definicions.
La Rosa es torna a incorporar com a concursant a Pasapalabra per lluitar contra en Manu.
Després del duel, en Roberto Leal ha reprès la dinàmica del programa i ha començat a presentar els convidats i els concursants. Quan ha arribat el torn d'en Manu, el presentador ha desvetllat una xifra impressionant.
El jove ja ha participat en 294 programes i ha acumulat 182.400 euros durant la seva trajectòria. La notícia ha emocionat profundament en Manu, que ha confessat: “Estic encantat, sempre ho dic”.

En Roberto Leal, curiós, li ha preguntat: “Tu vas programa a programa, oi? O estàs pensant ja en el programa número 300?”. En Manu, amb sinceritat, ha respost: “Vaig programa a programa perquè aquí mai saps què passarà”. Una resposta que ha arrencat aplaudiments del públic.
Després, ha estat el torn de la Rosa, ja de nou a la seva cadira blava. La concursant ha confessat estar “feliç” per continuar al programa un dia més.
La Rosa i en Manu han estat assenyalats pel presentador de Pasapalabra per la seva trajectòria al concurs.
En aquell moment, en Roberto Leal ha llançat una divertida reflexió. “Sou joves fins que arriba un noi de 19 anys a la cadira blava”, fent referència al rival que ha tingut la Rosa al duel. La Rosa, entre rialles, ha respost: “La veritat és que sí”.

El presentador també ha recordat els inicis de tots dos concursants: “Sembla que fos ahir quan vas arribar. Eres una nena, i en Manu també”, ha dit amb afecte. Ha recordat que tots dos van arribar al programa amb il·lusió i una mica de temor, però ara ja s'han convertit en autèntics experts a Pasapalabra.
Sense cap dubte, ha estat un programa molt especial. La Rosa i en Manu han brillat una vegada més. Els seguidors del concurs no han pogut contenir l'emoció, un dia que quedarà gravat a la història de Pasapalabra.