Jaime Cantizano i Mario Vaquerizo han anunciat una esperada trobada a la ràdio, despertant l'entusiasme dels seus seguidors. El carismàtic locutor rebrà el cantant al seu programa Por fin no es lunes, a Onda Cero, un moment que tots dos han volgut compartir a les xarxes socials abans de la seva emissió.
La relació entre Cantizano i Vaquerizo és ben coneguda en el món de l'espectacle. Tots dos han compartit nombrosos moments a televisió i esdeveniments públics, però feia temps que no tenien un cara a cara tan íntim com aquest. Quins detalls han compartit sobre aquesta retrobada?

Jaime Cantizano i Mario Vaquerizo anuncien una gran notícia
Al llarg del temps, Jaime Cantizano i Mario Vaquerizo han demostrat una gran complicitat. Les seves coincidències a televisió i esdeveniments públics sempre han deixat anècdotes memorables. Ara, la seva retrobada a la ràdio suposa una nova oportunitat per gaudir de la seva química, una cosa que els seus seguidors esperen amb impaciència.
Encara que fa temps que no compartien un cara a cara en un format tan íntim, la seva relació continua sent propera. Tots dos han mostrat sempre un gran respecte mutu i una connexió espontània que ha conquerit el públic.
Abans de l'emissió, Jaime Cantizano ha compartit al seu compte d'Instagram una fotografia juntament amb Mario Vaquerizo, anticipant el moment esperat. La imatge ha estat acompanyada d'un missatge amb el seu característic sentit de l'humor.
"Per fi ens trobem a la ràdio, molt reiniciat i molt enllacat. Sempre Mario Vaquerizo a Por fin no es lunes d'Onda Cero", va escriure el locutor al costat de la foto.
Aquesta publicació no ha passat desapercebuda per als seguidors de tots dos, que han inundat els comentaris amb missatges d'afecte i admiració. Molts han destacat la complicitat entre Jaime i Mario i han expressat el seu desig que aquesta no sigui l'última trobada entre tots dos.
Per la seva banda, Mario Vaquerizo també ha expressat el seu entusiasme, qualificant Cantizano com el seu "noi favorit". Un comentari que, lluny de ser un simple compliment, reflecteix l'admiració i el respecte que sent cap al locutor.

L'emissió del programa amb Mario Vaquerizo està programada per a les 18:30, i l'expectació entre els oients és alta. La complicitat entre tots dos garanteix una entrevista amena i espontània, amb la frescor que caracteritza tant Cantizano com Vaquerizo.
Jaime Cantizano i Mario Vaquerizo han demostrat una vegada més que la seva relació va més enllà del professional. Aquesta trobada a Por fin no es lunes ha estat un moment especial que tots dos han volgut compartir amb els seus seguidors. Ens sorprendran amb algun anunci especial?