Joaquín Sánchez i Susana Saborido parlant en un entorn desenfocat.

Joaquín Sánchez decideix explicar-ho tot davant de Susana Saborido: 'No és fàcil'

Joaquín s'obre sobre els desafiaments personals i professionals en la seva nova aventura televisiva amb la seva família

Joaquín Sánchez ha aprofitat la seva nova aventura televisiva a El Capitán en América per compartir aspectes desconeguts de la seva vida, tant personals com professionals. Acompanyat de la seva esposa Susana Saborido i les seves filles Salma i Daniela, l'exfutbolista recorre la famosa Ruta 66 als Estats Units. En l'episodi del 5 de febrer, Joaquín es va mostrar sincer sobre els moments més difícils que ha viscut i com la fama ha impactat la seva vida.

La difícil decisió d'abandonar el futbol

En el programa, Joaquín va compartir un record significatiu: "Em vaig aixecar un dia dient que jo ja no volia jugar més a futbol". Afortunadament, el seu pare va ser allà per donar-li un consell clau: "Em va dir: «Bé, fica't al llit». Abans de ficar-me al llit em va donar un cop per darrere", va relatar Joaquín, referint-se a la conversa amb el seu pare, qui li va suggerir que jugués aquell dia i parlés després amb l'entrenador.

Susana Saborido i Joaquín Sánchez conversant en un interior, una dona amb gorra i ulleres i un home amb barba i ulleres de sol penjades a la seva camisa. Captura de 'El Capità a Amèrica'
L'exfutbolista i la seva dona compartint confidències en la seva aventura televisiva | Atresmedia

El partit va acabar sent un punt d'inflexió, ja que Joaquín va jugar tan bé que no va poder seguir endavant amb la seva decisió. "Vaig jugar tan bé que em va fer vergonya dir-li res. Li vaig dir que continuaria intentant-ho", va explicar, reconeixent que sense aquell impuls del seu pare, no hauria continuat en el futbol professional.

Reflexions sobre els desafiaments de la fama

Al llarg de la sèrie, Joaquín també va reflexionar sobre la seva vida com a figura pública. "Al principi tan jove no és fàcil d'assimilar", va explicar, reconeixent les dificultats d'enfrontar-se a la fama des de jove. "Hi ha vegades que per ser qui soc em privo de moltes coses", va afirmar, però també va deixar clar que en aquest viatge està gaudint de coses que normalment no podria fer.

Un grup de persones en un vehicle a l'aire lliure en un paisatge desèrtic, algunes porten barrets i mocadors al cap. Captura de 'El Capità a Amèrica'.
Joaquín Sánchez i Susana Saborido juntament amb les seves filles a 'El capitán en América' | Atresmedia

Quant a la seva esposa, Susana Saborido es va mostrar igualment reflexiva sobre el que no li agrada de la fama de Joaquín. "El que menys m'agrada del món de la fama és que tothom opina de tu", va confessar Susana, revelant com aquesta constant exposició també afecta la seva família. "A mi em molesta que no sàpiguen ni el meu nom", va dir Daniela, afegint que a vegades la gent l'aborda amb comentaris per ser "la filla de Joaquín".

La maldat en els comentaris públics

Susana també va expressar el seu malestar pels comentaris malintencionats: "Amb el que no puc és quan es fiquen amb el físic de vostès o el meu". Joaquín, per la seva banda, va estar d'acord, subratllant el dany que els comentaris poden causar, especialment als més joves.