José María Almoguera somrient en primer pla i Carmen Borrego amb expressió trista en un cercle vermell al costat i al fons, acompanyada d'un emoji d'explosió.

José María Almoguera dona la millor exclusiva de Carmen Borrego en plena Setmana Santa

José María Almoguera no s'ho ha pensat dues vegades a l'hora de sortir en defensa de la seva mare, Carmen Borrego

En plena Setmana Santa, José María Almoguera ha trencat el seu silenci davant la premsa per donar la millor de les exclusives sobre Carmen Borrego. I és que, malgrat les diferències que encara existeixen entre ells, el jove no s'ho ha pensat dues vegades a l'hora de sortir en defensa de la seva mare.

Fa unes setmanes, coincidint amb el seu retorn de Supervivientes, Terelu Campos es va convertir en el centre de totes les crítiques. I tot arran de les dures acusacions que Alessandro Lequio va vessar sobre ella.

Dues persones en un muntatge de fotos, una és Carmen Borrego amb cabell ros i l'altra persona és José María Almoguera amb barba i cabell curt.
José María Almoguera surt en defensa de Carmen Borrego | Mediaset, catalunyadiari.com

Segons el col·laborador de televisió, durant la seva etapa com a presentadora de Telemadrid, la tia de José María Almoguera va tenir una actitud molt prepotent i altiva amb els seus companys. A més, no va tenir manies a compartir alguns dels episodis dels quals tenia constància.

Ara, després que les aigües s'hagin calmat per a Terelu, tot apunta que li ha tocat el torn a la seva germana. El passat diumenge, 13 d'abril, una persona amb la veu distorsionada va aparèixer a Fiesta per carregar durament contra Carmen Borrego.

Aquesta testimoni va compartir els difícils episodis que va viure al costat de la mare de José María Almoguera, en una etapa en què encara exercia com a directora de programes de televisió.

Carmen Borrego rossa a 'Vamos a ver', amb un requadre que mostra una altra persona en una pantalla i un text a la part inferior que menciona una declaració sobre crítiques i advocats.
Una persona ha abocat dures acusacions sobre Carmen Borrego | Mediaset

Aquesta persona va assegurar que Carmen Borrego tractava de manera despectiva tots els seus companys i mostrava una veritable “obsessió” pels Tigretones. Tant és així que, segons el seu relat, arribava a alterar-se si no tenia un d'aquests coneguts pastissets de xocolata a prop durant les gravacions.

Unes paraules que, com era d'esperar, han provocat la immediata reacció de Carmen. No obstant això, el que més ha cridat l'atenció ha estat la defensa que ha rebut per part del seu fill, José María Almoguera.

José María Almoguera i Carmen Borrego protagonitzen un nou i petit acostament en plena Setmana Santa

Encara que la relació amb Carmen Borrego no es troba en el seu millor moment, José María Almoguera no s'ho ha pensat dues vegades a l'hora de sortir en la seva defensa. Tant és així que, davant els reporters, ha deixat clar que és cert que li agradava menjar aquest dolç.

“El Tigretón, sí. Era una mica així que era com de superstició. Una vegada li va anar bé i demanava un Tigretón, però vaja, em sembla una absurditat”, ha assegurat el jove.

José María Almoguera amb jaqueta fosca està sent entrevistat per diversos mitjans de comunicació a l'aire lliure, amb un edifici de fons.
José María Almoguera assegura que la seva mare mai es va portar malament amb els seus companys | Europa Press

No obstant això, José María Almoguera ha estat molt taxatiu a l'hora d'assegurar que Carmen Borrego mai va tenir mal caràcter amb la resta dels seus companys: “Això és mentida”.

“Ja que jo he estat treballador amb ella durant diversos anys, hem coincidit en el mateix programa, males formes t'asseguro jo que no. Una cosa és ser exigent i una altra cosa és tenir males formes”.

José María Almoguera ha assegurat que, “quan tu dirigeixes un programa, i vols fer bones audiències i aquest tipus de coses, doncs has d'exigir”. “Però igual que exigeixes als teus treballadors, t'exigeixes a tu mateix”, ha afegit a continuació.