En una de les seves últimes intervencions, Juan del Val va voler sincerar-se en directe. I el col·laborador de televisió va expressar sense embuts el que molts pensen sobre la investigació a la qual s'enfronta Anabel Pantoja.
El 30 de gener, van saltar totes les alarmes al voltant de la influencer i la seva actual parella, David Rodríguez. Tot va començar quan el Tribunal Superior de Justícia de Canàries va publicar un comunicat informant sobre la delicada situació de la parella. La notícia va causar gran enrenou i la tensió ha anat en augment des de llavors.
“El Jutjat d'Instrucció número 3 de Las Palmas de Gran Canaria confirma la incoació de diligències prèvies des del 21 de gener als progenitors com a presumptes responsables d'un delicte de maltractament infantil”, es pot llegir en el comunicat.
Aquesta investigació s'està duent a terme amb l'objectiu d'aclarir les causes que van provocar les lesions que presenta la petita Alma. Com era d'esperar, aquest escàndol no ha passat per res desapercebut per als mitjans de comunicació.
Tant és així que, el 2 de febrer, Nuria Roca i els col·laboradors de La Roca van dedicar part de la seva emissió a analitzar tots els detalls d'aquest procés judicial. Moment que Juan del Val va aprofitar per dir el que molts pensen sobre el que li està succeint a Anabel Pantoja.
Després de demanar prudència, el tertulià va voler posar el focus en un detall molt important: “Desconeixent el tema, hi ha una cosa que em sembla bastant definitiva. El jutge, després de prendre'ls declaració, els dona a la nena”.
Juan del Val considera que si el jutge hagués vist “algun tipus de risc”, evidentment no hauria pres aquesta decisió. No obstant això, també va voler destacar que “és veritat que no a tots els nens que arriben amb una lesió a l'hospital als pares se'ls fa passar pel jutjat”.
Juan del Val deixa al descobert el que molts pensen sobre la investigació d'Anabel Pantoja
Malgrat la gravetat d'aquesta situació, Juan del Val va decidir demanar prudència a l'hora de parlar sobre la investigació que actualment recau sobre Anabel Pantoja. Una crida a la qual també es va unir la seva dona, Nuria Roca: “Cal veure què ha passat. Per això, la investigació segueix el seu curs”.
Encara que el col·laborador de televisió considera que “ha d'haver-hi alguna cosa”, perquè si no la justícia no actuaria en contra seva. No obstant això, va voler deixar clar que “això després no significa absolutament res”.
Així i tot, Juan del Val va aprofitar l'ocasió per parlar sobre la por que poden experimentar els pares ara en veure el problema en què s'ha ficat Anabel Pantoja:
“Quin és el risc? Que molts pares quan vegin això pensin que, si el seu fill cau, corren el risc d'anar al jutjat. No és exactament així… Que et portin a declarar no significa, en absolut, que hi hagi algun tipus de responsabilitat”.
Finalment, Juan del Val va voler donar també la seva opinió sobre el comunicat que va emetre Anabel Pantoja a les xarxes socials tan bon punt va sortir a la llum tota aquesta informació. Unes paraules amb les quals la seva companya Pilar Vidal està totalment d'acord.
“Cadascú fa el que consideri, però no sé si és molt afortunat que hagi sortit a donar un comunicat. És millor deixar-ho córrer i després ja explicar-ho”, va dir Pilar Vidal.
No hi ha dubte que, la situació continua sent incerta i la pressió sobre Anabel Pantoja i la seva parella continua augmentant. Com bé va assenyalar Juan del Val, ser cridat a declarar no implica necessàriament cap responsabilitat, però l'enrenou mediàtic no cessa. Caldrà esperar per veure com es desenvolupa aquesta investigació i com afecta la parella en el futur.