Manu Pascual, concursant de 'Pasapalabra', somrient en un plató de televisió amb el logotip del programa al fons.

Manu aconsegueix allò que tant buscava a ‘Pasapalabra’ i emociona gairebé tothom

Manu deixa molt sorpresos els fans de ‘Pasapalabra’ amb una decisió inesperada que ha pres a l’últim moment

Durant l'última emissió de Pasapalabra, Manu ha tornat a emocionar els teleespectadors en aconseguir una nova i inesperada gesta a El Rosco. I és que, en els últims segons del programa, ha protagonitzat una gran remuntada, cosa que li ha permès tornar a empatar amb Rosa.

Dimecres passat, el concursant madrileny va revolucionar el plató de Pasapalabra en quedar-se a només dues paraules d'aconseguir el gran pot. Tanmateix, ahir, la seva estada a la Cadira Taronja va estar en perill.

Plató televisiu de 'Pasapalabra' amb participants, públic i un pot acumulat d’un milió set-cents vuitanta-sis mil euros en pantalla.
Manu i Rosa ho donen tot de la seva part per guanyar el pot de 'Pasapalabra' | Atresmedia

Aquest dijous, 26 de juny, Manu i Rosa van tornar a mesurar les seves forces al Rosco de Pasapalabra. Tots dos lluiten des de fa mesos per endur-se el desitjat pot, que ja arriba als 1.786.000 euros.

Sense cap dubte, tots dos compten amb les habilitats lingüístiques necessàries per aconseguir aquesta fita. No obstant això, cap dels dos va aconseguir el seu objectiu. Ara bé, això no els va impedir regalar a l'audiència un nou duel carregat de tensió fins a l'últim segon.

Manu aconsegueix remuntar a Pasapalabra i empata per 46a vegada amb Rosa

Manu va ser el primer a començar a jugar el Rosco final de Pasapalabra. Ho va fer amb els 142 segons que va acumular durant el programa, davant dels 129 que va aconseguir la seva rival. Tanmateix, començar, en primer lloc, i amb més temps no garanteix la victòria, i si no que l'hi diguin al concursant madrileny.

I és que, en nombroses ocasions, el jove ha vist perillar la seva estada al format tot i aquest avantatge. Una situació complicada que aquest dijous va tornar a experimentar durant el seu enfrontament número 154 contra Rosa.

Manu Pascual amb samarreta negra participa en un programa de televisió, que és 'Pasapalabra', amb públic al fons.
Manu dona el tret de sortida a la prova final de 'Pasapalabra' | Atresmedia

Després de respondre les dues primeres preguntes del seu Rosco, Manu va decidir passar el torn a la seva companya. D'aquesta manera, el jove va mantenir una estratègia conservadora des de l'inici del duel.

Rosa, per la seva banda, va aprofitar aquest temps inicial per respondre correctament cinc definicions. Per fer-ho, només va gastar 26 segons abans de tornar a cedir el torn a la seva contrincant.

D'aquesta manera, tots dos jugadors van anar intercanviant els torns amb gran cautela per evitar cometre errors que els allunyessin del gran pot de Pasapalabra. Manu va ser el primer a arribar a la lletra Z amb 18 encerts i 33 segons per intentar resoldre les set lletres restants.

Dos concursants -Rosa i Manu- participen a la prova final de 'Pasapalabra', cadascun davant d’un panell circular amb lletres de l’abecedari i un marcador d’encerts.
Rosa i Manu tornen a empatar | Atresmedia

Mentrestant, Rosa va acabar la seva primera volta també amb 18 encerts, tot i que només 17 segons restants. Tanmateix, va aconseguir avançar fins als 21 encerts abans de quedar-se sense temps.

Una estratègia que va tornar a deixar Manu sol davant les preguntes de Roberto Leal. En aquell moment, i amb la mateixa quantitat d'encerts i encara 16 segons al rellotge, va preferir no arriscar. Així, tots dos van signar un nou empat i van evitar enfrontar-se a la Cadira Blava al pròxim programa.