Només posar un peu a Hondures, Manuel va deixar sense paraules a tots els seguidors de Supervivientes amb la darrera confessió que va compartir abans de començar l'aventura. Tal com ell mateix va assegurar, no té por de res, excepte dels "bitxos com serps, aranyes..."
El passat dimarts, 11 de març, el gadità va arribar als Cayos Cochinos per convertir-se en concursant oficial de la nova edició d'aquest reality. Estampa que vam poder veure durant la primera emissió de Supervivientes: Tierra de nadie.

No obstant això, i a conseqüència de les fortes tempestes que hi va haver aquell dia, Manuel no va poder tirar-se de l'helicòpter, una gesta que finalment ha realitzat aquest mateix dijous.
Però abans de començar aquesta nova aventura, el jove va compartir en exclusiva per a la web de Telecinco quines van ser les seves primeres impressions de Supervivientes. A més, no va tenir cap problema a deixar al descobert quin pot ser el seu punt feble: "Les serps i les aranyes".
Manuel sorprèn amb la confessió que ha fet després d'arribar a Supervivientes
En un primer moment, Manuel va deixar molt clar que la seva principal motivació és poder "viure" aquesta experiència, ja que "és un somni per a mi des que soc petit":
"Aquest programa l'he vist des que era petit. He passat una mala ratxa i vinc aquí a ressorgir com l'Ave Fènix... Crec que és una aventura on la gent pot deixar enrere el Manuel de La isla de las tentaciones".

A més, va assegurar que en aquesta ocasió vol centrar-se en "sobreviure", en "lluitar" i en el fet que "la gent conegui una part de mi que no coneix". Desvinculant-se així de la polèmica imatge que s'havia creat fins ara.
D'altra banda, i en relació amb les primeres impressions que ha tingut, Manuel va assegurar que té "moltes ganes de començar aquesta aventura". "El viatge ha estat força llarg, però jo m'he fet amic de tothom, de les hostesses, de companys de vol i fins i tot dels pilots", va afegir a continuació.
Finalment, i encara que estava desitjant que comencés el seu pas per Supervivientes, el gadità no s'ho va pensar dues vegades a l'hora de deixar al descobert quins són els seus majors temors:
"Manuel no té por ni a la mort, però sí que és veritat que als bitxos com serps, aranyes... O que estiguis adormit i et passi un bitxo per sobre, doncs a això sí que li puc tenir una mica de por".

No obstant això, també va voler deixar al descobert el que pot ser el seu punt fort: "Les proves de força o velocitat se'm poden donar bé... Però ja ho anirem veient amb el pas del temps".