Una persona amb gorra negra somriu a l'aire lliure, mentre que en un requadre apareix un home amb vestit i corbata, acompanyat d'un emoji somrient.

Màxima felicitat per a Chenoa i el seu ex, Miguel Sánchez: es confirma la millor notícia

Chenoa ha confirmat la millor notícia sobre la seva relació amb Miguel Sánchez Encinas a través d'un inesperat comunicat

Chenoa ha parlat i ho ha fet amb la claredat i fermesa que la caracteritzen. La cantant ha posat fi a tots els rumors sobre una possible reconciliació amb el seu exmarit, l'uròleg Miguel Sánchez Encinas. Encara que el que Chenoa sí que ha confirmat és la millor notícia sobre la seva relació amb Miguel Sánchez Encinas: són bons amics.

Les especulacions s'han disparat en els últims dies, després que ambdós coincidissin fa una setmana a la festa de l'aniversari de Frank Blanco.

Chenoa i Miguel Sánchez Alzines asseguts en un restaurant, mirant-se i somrient mentre conversen.
Chenoa i Miguel Sánchez Encinas es van retrobar a l'aniversari de Frank Blanco | Europa Press

La presència conjunta de Chenoa i Miguel en aquest esdeveniment tan assenyalat ha fet saltar les alarmes. Molts han interpretat la imatge com un senyal d'acostament. La parella, que va anunciar la seva separació al novembre de 2023, després de 17 mesos de matrimoni, ha estat objecte de múltiples titulars des de llavors.

Chenoa parla sobre la seva relació amb Miguel Sánchez Encinas

La ruptura, que Chenoa va definir com a “temporal”, va estar motivada per la falta de temps i les exigents agendes professionals d'ambdós. Així ho va confessar ella mateixa en declaracions a la revista ¡HOLA!, poc després de confirmar-se que havia tornat a estar soltera. Des de llavors, Chenoa ha estat completament bolcada en la seva carrera.

En els últims dies, alguns mitjans han apuntat que la cantant i el metge haurien decidit donar-se una segona oportunitat. No obstant això, ha estat la pròpia artista qui ha desmentit taxativament aquesta possibilitat.

Chenoa amb un vestit blanc posa davant de llums de neó en tons rosa i blau en l'avanç de 'The Floor'.
Chenoa nega que hagi tornat amb Miguel | RTVE

“Molt bé. Doncs això, res, dues persones adultes que es porten bé a l'aniversari d'un amic. Res estrany, res extraordinari”, ha assegurat.

Amb aquestes paraules, Chenoa ha deixat clar que el retrobament amb el seu exmarit no ha estat més que una coincidència cordial. “Tot bàsic i normal, així que lamento que no hi hagi xafarderies d'això, però és que em sembla del més lògic”, ha afegit Chenoa amb total naturalitat.

Chenoa té una gran amistat amb Miguel Sánchez Encinas

La cantant també ha explicat que manté una bona relació amb Miguel. “Jo em porto bé amb tothom, jo sempre he dit que no hi ha embolic de res”, ha afirmat.

Plànol curt de Chenoa asseguda al plató del programa 'Y ahora Sonsoles' amb rostre neutre
L'artista confirma que ella i el seu ex són bons amics | Atresmedia

Malgrat no haver tingut contacte freqüent, han coincidit en diverses ocasions des de la seva separació. “Un es porta bé i ja està, no hi ha més”, ha sentenciat.

Per tancar el tema, Chenoa ha tirat d'humor i espontaneïtat: “No tinc res més a dir, me'n vaig a passejar el gosset”. Amb aquesta frase, i un somriure, ha acabat amb elegància qualsevol especulació. La relació amb Miguel és bona, sí, però no hi ha reconciliació, encara que es confirma que continuen tenint una estreta amistat.