Makoke amb expressió preocupada en un entorn natural, acompanyada d'una icona de metge i un emoji de cara suada.

El metge de 'Supervivientes' pren una decisió amb Makoke que preocupa a tothom

Durant l'última gala del reality 'Supervivientes', s'han encès totes les alarmes al voltant de Makoke

Els espectadors de Supervivientes han quedat sense paraules en conèixer l'última i inesperada decisió que han pres els metges amb Makoke. I tot arran d'una lesió que la concursant va patir fa uns dies.

Dijous passat, 8 de maig, Makoke va mesurar les seves forces amb Nieves Bolós en un nou joc de recompensa. Durant el desafiament, Nieves estirava d'ella amb força per avançar més de pressa fins a la meta, cosa que va portar Laura Madrueño a advertir-los que tinguessin cura per evitar fer-se mal.

Makoke amb el rostre cobert de fang en un entorn a l'aire lliure. Captura de 'Supervivientes'.
Makoke es va lesionar durant la prova de recompensa del passat dijous | Mediaset

Malgrat l'avís, la col·laboradora de televisió va acabar la prova amb una ferida en un dels seus braços. No obstant això, va assegurar que es trobava bé, malgrat l'esgarrapada i la sang.

Ara, durant la gala de Conexión Honduras d'aquest diumenge, 11 de maig, totes les alarmes s'han encès al voltant de Makoke. I és que, per prescripció del metge de Supervivientes, s'ha vist obligada a abandonar l'última prova de recompensa.

El metge de Supervivientes pren una important decisió amb Makoke

La gala d'aquest diumenge ha començat amb una nova ronda de jocs, encara que Laura Madrueño ha advertit des de l'inici que el mal temps podria arribar a impedir la seva realització. Afortunadament, el temporal ha remès i els concursants han pogut realitzar la prova sense cap problema.

Des del primer moment, la presentadora els ha anunciat als concursants que no els revelaria la recompensa. Tot i això, els ha avançat que es tractava d'una de les més esperades de l'edició. Mentrestant, des del plató, Sandra Barneda ha anunciat que es tractava d'una suculenta barbacoa.

Sandra Barneda amb un vestit estampat està dreta davant d'una taula plena d'aliments com verdures, embotits i carn crua. Captura de 'Supervivientes'.
Els concursants han lluitat per una barbacoa | Mediaset

Un dels reptes consistia a recollir unes boies al mig del mar i llançar-la des d'una plataforma per intentar encistellar-la. D'aquesta manera, qui aconseguís ficar totes les pilotes dins de la cistella passaria directament a la ronda final.

L'equip de Playa Furia ha estat el primer a competir per la recompensa. No obstant això, no ha estat fins a la participació dels habitants de Playa Calma quan s'han encès totes les alarmes dins del reality.

Des de l'inici de la prova, Makoke semblava tenir certes dificultats per desenvolupar la prova amb normalitat. Tant és així que fins i tot Laura Madrueño s'ha adonat que alguna cosa no anava bé amb l'andalusa.

Makoke amb samarreta blau clar sosté una pilota a la platja, amb el mar de fons i un cronòmetre a la cantonada inferior dreta. Captura de 'Supervivientes'.
Makoke es veu obligada a abandonar la prova | Mediaset

Davant la incertesa, Sandra Barneda no ha pogut evitar preguntar què estava passant, ja que a la pantalla només es veia Makoke queixant-se. Ha estat en aquest moment quan Laura li ha preguntat a la concursant si volia abandonar la prova.

“Com que Makoke té aquesta ferida en carn viva, no continuarà amb el joc”, ha assegurat la presentadora, abans que la concursant es reunís amb el metge de Supervivientes.

A continuació, Makoke s'ha dirigit al lloc on es trobava Laura Madrueño per explicar el que havia succeït. “No anava a jugar-lo perquè ho tinc en carn viva i ara em pica molt.[...]Em fa molta ràbia, t'ho juro”, ha assegurat la supervivent.