Diversos personatges de la sèrie 'Sueños de Libertad' apareixen a la imatge, amb una dona de cabells foscos en primer pla, que és l'actriu Roser Tapias, mostrant una expressió seriosa i el títol de la sèrie a la part inferior.

Trist missatge de ‘Sueños de libertad’ sobre Roser Tapias: la decisió ja està presa

‘Sueños de libertad’ deixa al descobert la notícia inesperada que ha rebut la María, el personatge interpretat per Roser Tapias

Sueños de libertad ha deixat tots els seus espectadors sense paraules amb l'últim i trist missatge que ha deixat al descobert sobre la María, personatge de Roser Tapias. I és que, després d'una llarga deliberació, la família De la Reina ha pres una important decisió pel seu benestar.

Fa tot just unes setmanes que la vida de la María va fer un gir inesperat de 180°, i tot arran del perillós accident que va patir a l'habitatge familiar. Aquell dia, i després que l'Andrés li demanés en diverses ocasions que marxés de casa, el matrimoni va mantenir una forta discussió.

Tres persones envolten una dona que està estesa a terra sobre un paviment de rajoles, dues d’elles semblen preocupades i un home dret observa l’escena.
Begoña i Luz van ser les encarregades d’auxiliar la María després de l’accident | Atresmedia

Una baralla que va acabar de la pitjor manera possible: amb la María caient per les escales de la casa dels De la Reina. Per sort, la Begoña es trobava allà i la va socórrer mentre arribava la Luz.

A conseqüència d'aquest accident, la jove va passar diversos dies a l'hospital, on es va assabentar que no tornaria a caminar. Una notícia que, com era d'esperar, li va provocar un gran patiment.

A partir de llavors, l'Andrés ha estat molt pendent d'ella, tant és així que ha decidit posar fi a la seva relació amb la Begoña per centrar-se completament en la seva dona. Tanmateix, tot es va començar a torçar quan la infermera va posar sobre la taula una alternativa polèmica.

Sueños de libertad deixa al descobert la trista notícia que ha rebut la María, el personatge de Roser Tapias

En capítols anteriors, tant la Begoña com el Damián de la Reina van compartir amb l'Andrés la possibilitat d'ingressar la María en un centre sanitari. Proposta que, en un primer moment, no va dubtar a rebutjar.

Manuela empeny una cadira de rodes en què la María està asseguda i plorant mentre un home s’allunya caminant en una sala elegant. Captura de 'Sueños de libertad'
La María no vol que l'internin en un sanatori | Atresmedia

No obstant això, va decidir compartir amb la seva dona aquesta opció, una cosa amb la qual ella no estava gens d'acord. Tant és així que, després de rebre pressions per part de diversos membres de la família, la jove no s'ho va pensar dues vegades a l'hora d'intentar posar fi a la seva vida.

Un acte que, segons la Begoña, la María només va dur a terme per continuar manipulant l'Andrés. Ella ho justifica dient que les ferides no eren prou profundes per causar-li la mort.

Roser Tapias, durant una escena de 'Sueños de Libertad', estirada amb els ulls tancats i expressió de dolor o malestar.
La María va intentar treure's la vida | Atresmedia

Ara, i seguint els suggeriments de la infermera, l'Andrés està intentant persuadir la seva dona. La seva intenció és que ella accepti l'ajuda d'una infermera que li pugui oferir les cures necessàries. Una proposta que, com era d'esperar, no ha estat ben rebuda per la jove.

Per la seva banda, i en un intent per recuperar la pau, la Begoña s'ha ofert a col·laborar en la recerca d'una infermera apropiada per atendre la María.