Mario Vaquerizo, Verónica Dulanto, Frank Blanco, Ágatha Ruiz de la Prada i Paca la Piraña estan asseguts al voltant d'una taula en un plató de TardeAR acolorit, amb un gran retrat d'una dona al fons.

El nou 'Tardear', sense Ana Rosa Quintana al capdavant, bat audiències en només dos dies

El programa, conduït ara per Verónica Dulanto i Frank Blanco, repunta en audiència i supera a 'Y Ahora Sonsoles'

En el competitiu món de la televisió, les cadenes lluiten constantment per captar la major audiència possible, cosa que les porta a realitzar ajustos estratègics en les seves graelles. Aquesta constant reestructuració busca no només incrementar la quota de pantalla, sinó també establir-se com a líder en la seva franja horària. Així, queda servida la constant lluita entre cadenes, que no deixen d'implementar canvis en les seves programacions per posicionar-se.

El retorn d'Ana Rosa Quintana a la seva franja matinal ha tingut un impacte directe en els programes vespertins de Telecinco, especialment en Tardear. Sota la conducció de Verónica Dulanto i Frank Blanco, el programa ha aconseguit una sorprenent recuperació en les audiències, assolint per primera vegada el primer lloc en la seva franja horària. Aquesta millora marca un punt d'inflexió per a Tardear, que fins fa poc es trobava en una tendència de descens en picat en les seves xifres d'audiència.

Verónica Dulanto, Ana Rosa Quintana i Frank Blanco asseguts en un sofà durant 'TardeAR', amb un fons acolorit que mostra un pot de pintura en aerosol.
Ana Rosa Quintana juntament amb Verónica Dulanto i Frank Blanco | Mediaset

La nova etapa de Tardear: frescor i renovació

Amb l'arribada d'una nova etapa per a Tardear, el programa ha recuperat l'interès dels televidents. El canvi en la conducció i la incorporació de nous col·laboradors ha donat un aire fresc al format, aconseguint captar més públic. Aquesta renovació s'ha vist reflectida en les xifres d'audiència, que han pujat considerablement, permetent a Tardear superar a Y Ahora Sonsoles, la seva principal competència en l'horari vespertí.

La lluita per l'audiència entre Tardear i Y Ahora Sonsoles, els dos magazines d'actualitat rosa que ocupen les tardes de Telecinco i Antena 3, respectivament, sempre ha estat aferrissada. Tanmateix, amb la reestructuració de Tardear, el programa de Telecinco ha aconseguit imposar-se en la seva franja horària. Aquest canvi és significatiu, ja que demostra l'impacte de la renovació i l'èxit dels ajustos realitzats pel programa.

Verónica Dulanto i Frank Blanco posen junts, una dona amb jaqueta d'estampat animal i un home amb jaqueta fosca i samarreta blanca, tots dos semblen estar en un ambient d'espectacle o esdeveniment a TardeAR.
Dulanto i Blanco condueixen el nou magazín d'actualitat a les tardes de Telecinco | Mediaset

El retorn d'Ana Rosa Quintana i el seu efecte en l'audiència

La reorganització de la graella televisiva de Telecinco ha demostrat ser un rotund èxit. Amb el retorn d'Ana Rosa Quintana a la franja matinal, el canal ha aconseguit recuperar una audiència fidel i ha consolidat el seu lideratge en aquest horari. D'altra banda, el renovat Tardear, amb Verónica Dulanto i Frank Blanco al capdavant, ha ressorgit amb força en la franja vespertina, superant el seu principal competidor. Aquests ajustos estratègics han permès a Telecinco captar una major quota de pantalla tant pel matí com per la tarda, consolidant-se com un referent en la televisió espanyola.