Miguel Lago ha sorprès en les últimes hores parlant de Melody. Ho ha fet amb sentit de l'humor i confirmant el que molts sospiten de la cantant.
Sí, ni més ni menys que ella està causant cansament a molts espanyols amb la seva cançó Esa diva. D'aquí que hagi manifestat que, atès que aquest dissabte se celebra Eurovisió, es posarà fi a aquesta constant presència mediàtica de la jove. Així, ha exposat que aquell dia “ja s'acaba per sempre”.

Miguel Lago diu el que molts pensen de Melody
Melody s'enfronta aquest pròxim dissabte a una de les cites més importants de la seva carrera. I és que representarà Espanya a Eurovisió amb la seva cançó Esa diva. Un tema que s'ha dedicat a cantar per activa i per passiva a les xarxes, en programes de televisió i fins i tot en photocalls d'esdeveniments als quals ha acudit.
Aquesta màxima d'interpretar aquest single a qualsevol lloc ha provocat, com se sospitava, el cansament de molts ciutadans. I així ho ha confirmat ara Miguel Lago en un dels monòlegs que ha fet en un show.
Així, l'humorista ha exposat al respecte: “El dissabte que ve Eurovisió, per fi. Ja Melody deixa de donar pel cul”. A la qual cosa ha afegit: “Ja s'acaba. Ja s'acaba per sempre”.
Això sí, ell ha plantejat en aquest espectacle la possibilitat, encara que remota segons les apostes, que l'andalusa guanyi el festival. I davant això ha manifestat: “Hòstia com guanyi, serà pitjor que els 30 anys que portem de Massiel. No hem calculat bé què pot passar si guanya”.
Això sí, tot el que ha exposat Miguel en aquest monòleg forma part simplement de l'espectacle. I és que ell, a través de les seves xarxes, ha donat suport a Melody des que va presentar la seva candidatura a Eurovisió al Benidorm Fest. És més, d'ella ha arribat a afirmar públicament que és “artista, veu, presència, tot”.
L'acollida de Melody i Esa diva a nivell internacional
Amb vistes a Eurovisió, Melody ha treballat en una versió més internacional de Esa diva. El tema ha estat adaptat amb una producció renovada i una posada en escena més elaborada, buscant captar l'atenció del públic europeu. Tant és així que l'actuació d'ella a la primera semifinal del festival, encara que fora de concurs, ha estat ben rebuda pel públic i la crítica.
Mitjans internacionals han elogiat l'actuació de la cantant, descrivint-la com una barreja de Jennifer López i altres grans figures de la música. I també s'ha destacat la força de la seva posada final a l'escenari. Aquests comentaris reflecteixen una percepció positiva de l'artista en l'àmbit mundial.
Sigui com sigui i obtingui el resultat que obtingui, la participació de Melody a Eurovisió representa una oportunitat significativa en la seva carrera. L'artista ha demostrat el seu compromís i dedicació amb donar el millor de si en aquest festival. I la seva actuació en ell serà un moment clau per consolidar la seva presència a l'escena musical europea.